آرشیو پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۵۹۲۹
شوک امروز
۱۲

جشن تولدی به یادماندنی

گروه شوک: پیرزن 102 ساله امریکایی شمع های جشن تولدش را با دندان های مصنوعی اش خاموش کرد. «لوئیس بونیتو» مادربزرگ 102 ساله هنگامی که قصد داشت شمع های جشن تولدش را فوت کند با فشار زیادی که هنگام فوت کردن به خود آورده بود دندان های مصنوعی اش به روی کیک و شمع تولدش افتاد و بر لب های نوه و نتیجه های بونیتو از این اتفاق بیش از نیم ساعت خنده نشست.

نوه بونیتو فیلم دیدنی این جشن تولد استثنایی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. گفته می شود میلیون ها نفر شاهد این فیلم کوتاه، جذاب و خنده دار بودند. لوئیس دارای پنج فرزند، 12 نوه و 18 نتیجه است که همواره از داشتن چنین مادربزرگی بسیار خوشحالی هستند. لوئیس به همراه اعضای خانواده اش در ایالت کانکتیکات زندگی می کند.

«آداریو» نوه لوئیس در این باره می گوید: پس از این اتفاق بامزه بیش از نیم ساعت می خندیدیم. لوئیس 102 ساله در این باره گفت: هنگامی که نوه و بچه هایم از من خواستند تا شمع کیک تولدم را فوت کنم، چند نفس عمیق کشیدم تا با یک فوت شمع ها را خاموش کنم اما هرگز تصورش را هم نمی کردم که دندان مصنوعی ام از شدت فشار فوت کردن بیرون بپرد. پس از این جریان خود من نیز بشدت می خندیدم.