آرشیو یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۵۹۳۰
شوک امروز
۱۲

جانشین پلیس آگاهی ناجا اعلام کرد

نخستین گردهمایی روسای پلیس آگاهی کشور برگزار می شود

گروه شوک: نخستین گردهمایی روسای پلیس آگاهی سراسر کشور در روزهای 28و 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

پس از این همایش، آموزش روسای پلیس آگاهی به عنوان ضابطان قضایی با هماهنگی قوه قضائیه بمدت 2 روز صورت می گیرد.

سرهنگ منفرد، جانشین پلیس آگاهی ناجا درخصوص اهداف همایش گفت: با توجه به تغییرات در نیروی انتظامی همایش با چندین هدف برگزار می شود و مهم ترین هدف، اخذ تدابیر فرمانده ناجا در برنامه های پلیس آگاهی در سال 94 خواهد بود. وی در این خصوص ادامه داد: بررسی عملکرد پلیس آگاهی سراسر کشور در سال 93، راهکارها و ابلاغ تدابیر فرمانده ناجا به روسای پلیس آگاهی سراسر کشور در سال94 موضوعاتی است که در این همایش مطرح خواهد شد. جانشین پلیس آگاهی ناجا افزود: تاکید جدی بر رعایت کامل حقوق شهروندی و جلوگیری از هرگونه خشونت های کلامی در برخورد با مراجعان و متهمان پلیس آگاهی از اهم اهداف خواهد بود که در این همایش 2 روزه مطرح خواهد شد.

سرهنگ منفرد ادامه داد: واکاوی چالش ها و موانع اجرای ماموریت ها و اتخاذ راهکارهای لازم و آشنایی با امکانات و تجهیزات نوین کشف علمی جرایم و بهره گیری مناسب از فضای مجازی، موضوعاتی است که در این همایش در اولویت کارهای ما قرار گرفته است. جانشین پلیس آگاهی گفت: اجرای 4 کارگاه آسیب شناسی مدیریت بر جرایم مهم دارای اولویت در دستور کار است مثلا هر استانی با توجه به اولویت جرایم از جمله جرایم اقتصادی، جرایم جنایی، سرقت و جعل و کلاهبرداری در کارگاه مربوطه شرکت می کند. این کارگاه ها با دعوت از متخصصان و مدیران تخصصی برگزار می شود.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه ها بعد از همایش، آموزش ضابطان قضایی است که برای نخستین بار از روسای پلیس آگاهی شروع شده و با هماهنگی قوه قضائیه و اساتید به مدت 2 روز در مرکز انجام می شود.

سرهنگ منفرد تصریح کرد: در تلاشیم پرسنل پلیس آگاهی سراسر کشور در خود استان ها این گونه کلاس های آموزشی را بگذرانند که این امر در آینده بسیار نزدیک به وقوع خواهد پیوست.