آرشیو یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۵۹
فرهنگ و هنر
۵

هاشم پور و رونمایی از عکس های فیلم محمد (ص)

جمشید هاشم پور در افتتاحیه نخستین جشن عکاسان سینمای ایران از عکس های فیلم محمد(ص) ساخته مجید مجیدی رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که عصر جمعه و با حضور تعداد زیادی از عکاسان سینما و علاقه مندان به این عرصه در باغ موزه قصر برگزار شد، هنگام رونمایی از عکس های فیلم محمد(ص)، علیرضا شجاع نوری گفت: عکس های این پروژه عظیم امروز به دست یکی از خوش اخلاق ترین و ارزنده ترین بازیگران سینمای ایران رونمایی می شود.

جمشید هاشم پور هم با ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم، گفت: عکس های این نمایشگاه در یک فرم خاص و قشنگ و زنده هستند. به نظر من در این عرصه از خارج چیزی کم نداریم. آدم این عکس ها را که می بیند تشویق می شود تا بیشتر در خدمت عکس و دوربین باشد. من خودم به عکس اهمیت زیادی می دهم و معتقدم قبل از این که مردم کار را ببینند عکس را می بینند. می توان به وسیله این عکس ها کار را آن گونه که هست ارائه داد.

در جشن رونمایی از عکس های فیلم محمد (ص) نیز نمایشگاه مجموعه عکس هایی از 59 فیلم از طرف 39 شرکت کننده در بخش مسابقه به نمایش گذاشته شد که به فیلم های تولید شده و یا اکران شده سال 93 تعلق داشتند. همچنین در بخش جنبی نمایشگاه، قطعاتی از عکس های فیلم هایی چون «گاوخونی»، «باشو غریبه کوچک» و دیگر فیلم هایی که به سال ها پیش تعلق داشتند، نمایش داده شدند.