آرشیو چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۶۲
ورزشی - اخبار کشور
۹

تجمع طلاب و دانشجویان ایرانشهر و اصفهان در محکومیت جنایات آل سعود

طلاب و اساتید حوزه علمیه امیرالمومنین ایرانشهر و دانشجویان اصفهان در تجمع اعتراض آمیزی، جنایات عربستان در یمن را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا از زاهدان، طلاب و مدرسان حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) ایرانشهر دیروز در تجمع اعتراض آمیز حملات وحشیانه عربستان به یمن و کشتار مردم بی گناه این کشور را محکوم کردند.

رئیس حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) ایرانشهر در اجتماع طلاب و اساتید این حوزه گفت: حاکمان دست نشانده بیگانگان که هیچ جایگاهی نزد مردم خود ندارند امروز با پشتیبانی آمریکا و اسرائیل به جان ملت مظلوم یمن افتاده اند.

حجت الاسلام نظر بامری افزود: در حالی که امروز جهان اسلام بیش از همیشه احتیاج به اتحاد، وحدت و همبستگی دارد اما متاسفانه حاکمان حلقه به گوش و بی بصیرت عربستان اهداف استکبار جهانی را در منطقه که همان کشتار مسلمانان و اختلاف انداختن بین جامعه اسلامی است اجرا می کنند.

وی از سکوت مجامع بین المللی در مقابل تهاجمات عربستان به یمن انتقاد کرد و افزود: کودکان یمنی به چه گناهی باید زیر بمباران رژیم آل سعود به خاک و خون کشیده شوند، و آنانی که دم از حقوق بشر می زنند، کجایند. تجمع کنندگان در بیانیه ای از مجامع بین المللی خواستند تا نسبت به مظلومیت مردم یمن احساس مسئولیت کنند.

همچنین دانشجویان اصفهانی دیروز در تجمعی اعتراض آمیز جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دانشجویان دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی در پایان این تجمع دانشجویی بیانیه ای علیه جنایات آل سعود و حمایت از مردم مظلوم یمن قرائت کردند در بخشی از این بیانیه آمده است: ما دانشگاهیان در این تجمع ضمن حمایت از مردم مظلوم یمن همبستگی خود را با آنان اعلام می کنیم و خواستار محاکمه پادشاه عربستان به عنوان جنایتکار جنگی هستیم.