آرشیو پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۳۲۴۹
سیاست
۳

خبر

مدیر حوزه های علمیه خواهران: طلاب توان خود را برای ورود به فضای مجازی به کار گیرند

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور بر لزوم استفاده از توان طلاب و فارغ التحصیلان حوزه برای ورود به فضای مجازی تاکید کرد. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی گفت: طلاب در عرصه ای قرار دارند که با حرکت علمی و معنوی خود در مسابقه غفران الهی قرار دارند. وی افزود: حضور طلاب در عرصه طلبگی در واقع جایگاهی برای شناخت ظرفیت ها و برآورد میدانی و سازمانی کار حوزه علمیه خواهران است: امروز خوشبختانه نخبگان بسیاری در حوزه های علمیه خواهران رشد کرده اند. مدیر حوزه علمیه خواهران با ذکر این مطلب که «اگر کسی به خدا متکی نباشد علم و عمل او برخلاف مسیر انسانیت و بشریت صرف می شود»، گفت: طلاب خواهر باید بدانند که اعلام برترین شدن تازه اول راه است و این مسیر، مسیری بسیار پیچیده است.

وی گفت: امروز فضای مجازی فرصتی برای ما فراهم آورده است که می توانیم ندای اسلام ناب را به اقصی نقاط عالم برسانیم و خوشبختانه حوزه علمیه خواهران ما با استفاده از ظرفیت طلاب امروز چهار هزار وبلاگ را در مقابله با تهدیدات دشمن ایجاد کرده اند.

کشتی امدادرسان ایرانی برای بازرسی به جیبوتی می رود

کشتی امدادرسان ایرانی برای بازرسی توسط سازمان ملل به جیبوتی می رود. به گزارش فارس، کشتی امدادرسان «ایران شاهد» که از چندی پیش عازم یمن شده بود برای بازرسی توسط سازمان ملل به جیبوتی می رود. کاروان دریایی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای امدادرسانی به مردم یمن، غروب روز دوشنبه 21 اردیبهشت ماه، حرکت خود را از اسکله شهید رجایی بندرعباس آغاز کرد تا برای رساندن 2500 تن کمک های دارویی و غذایی به مردم جنگ زده یمن، مسیر 1785 مایلی را طی کند. این 2500 تن بار شامل 2400 تن مواد غذایی از قبیل 1200 تن برنج، 700 تن آرد، 400 تن کنسرو، 50 تن آب معدنی و... و حدود 100 تن انواع داروها و تجهیزات پزشکی است.