آرشیو پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۳۰۵
سیاست
۷

منهای پایتخت

همایش های سیاسی در ساری

تسنیم؛ ساری: اصلاح طلبان مازندران در آستانه حماسه دوم خرداد 76 و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر عصر امروز همایشی را با حضور سید هادی خامنه ای در سالن تامین اجتماعی ساری برگزار می کنند. همچنین همایش بزرگ اصولگرایان مازندران صبح امروز با حضور حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان و مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار می شود.

بازگشت به دوران جاهلیت

مهر؛ قم: آیت الله ناصر مکارم شیرازی با اشاره به حمله عربستان سعودی به یمن گفت: بشریت به دوران توحش و عرب به دوران جاهلیت بازگشته است. او افزود: چگونه است که اجازه می دهند 50 روز بمب روی سر افراد بی دفاع ریخته شده و تمام منافع حیاتی یمنی ها از بین برود و کشوری اسلامی در ماه رجب که ماه حرام است به کشور اسلامی دیگر حمله کند و مانع رسیدن کمک های غذایی و دارویی به آن کشور می شوند.باید پرسید آیا شما آیه ماه های حرام را در قرآن نخوانده اید؟ مفتی کل این کشور نیز بی خبر از قرآن است و جنگ بدون دلیل و مجوز در یمن در ماه حرام انجام می شود و مشخص می شود مفتی آنها مفتی زمان جاهلیت است.

گفتاردرمانی راه حل مشکلات استان مرکزی نیست

ایرنا؛ اراک: محمود زمانی قمی، استاندار مرکزی، با بیان اینکه گفتاردرمانی و حاشیه پردازی راهکار حل مشکلات این استان نیست، گفت: مدیران و مسئولان اجرایی باید دست در دست مدیران صنایع برای حل مشکلات تولیدی و صنعتی این شهرستان راهکارهای مناسب ارائه دهند. او ادامه داد: خدمت رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخاری است که خداوند نصیب مسئولان و مدیران کرده است، بنابراین برای شکر گزاری و پاسداشت این نعمت الهی باید خدمت رسانی بی منت را سرلوحه امور خود قرار دهند. او افزود: مدیران دستگاه های اجرایی و صنایع که به جلسات دعوت می شوند، باید خودشان در جلسات حاضر شوند و از اعزام معاون و نماینده دستگاه مربوطه خودداری کنند و در صورت مشاهده چنین مواردی با قاطعیت با خاطیان برخورد می شود.