آرشیو شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۰۶
سیاست
۷

منهای پایتخت

سپاه مقابل افرادی که بخواهند به نظام ضربه بزنند لبخند نمی زند

تسنیم؛ شیراز: سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور، فرمانده سپاه فجر استان فارس، با بیان اینکه سپاه در جبهه های سازندگی، علم، دانش و فناوری حضوری چشمگیر دارد، گفت: مشارکت سپاه در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی امروز تاثیر بسزایی در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال داشته است. او بیان کرد: امروز افتخار بزرگ سپاه این است که از مردم جدا نشده و در عرصه های مختلف با مردم بوده و در رفع مشکلات آنان همکاری داشته است. او افزود: سپاه نسبت به افرادی که در مقابل نظام ایستاده اند برخورد جدی می کند. او ادامه داد: سپاه همچنین در مقابل افرادی که در استان فارس بخواهند به نظام، انقلاب و مردم ضربه بزنند ایستادگی کرده و به آنان لبخند نمی زند.

فتنه با کمترین برخورد کنترل شد

فارس؛ بوشهر: سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، با اشاره به اتفاقات دانشگاه خلیج فارس بوشهر و حضور اصغرزاده، گفت: این روزها در دانشگاه ها عواملی که در فتنه 88 در بوشهر نقش داشتند از برخی شخصیت های معلوم الحال که سابقه توهین به عاشورا، خدا و شهدا داشتند دعوت می کنند و آنان هم سخنان بی منطق می گویند که حیف است از این تریبون به آن پرداخته شود. جمیری افزود: یکی از موفقیت های سپاه مقابله با فتنه 88 بود. در سال 88 دشمنان به دنبال براندازی نظام بودند، اما سپاه، بسیج و نیروهای مسلح وارد عمل شده و با کمترین موضع گیری و برخورد فتنه را کنترل کردند.

انصارالله با ایجاد وحدت بین مسلمین در حال جنگ است

فارس؛ لنجان: سردار حسین همدانی، جانشین قرارگاه امام حسین(ع)، گفت: آل سعود بدون تدبیر وارد یمن شد، اما انصارالله با تدبیر ایجاد وحدت میان ارتش، مردم و فرقه های مختلف اسلامی در حال جنگیدن و پاکسازی پیاده نظام دشمن است. او افزود: ایران تنها کشوری است که مردم آن در طول هشت سال دفاع مقدس، نه تنها به شرایط آن زمان اعتراضی نداشتند، بلکه همه در جبهه ها حاضر می شدند و به رزمندگان اسلام کمک می کردند.