آرشیو یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۶۵
اخبار کشور
۳

با شلیک موفقیت آمیز موشک های قدرتمند نازعات N6و N10رزمایش بزرگ بیت المقدس 27 نیروی زمینی ارتش آغاز شد

نیروهای قدرتمند نیروی زمینی ارتش دیروز با شلیک موفقیت آمیز موشک های تولید داخلی خود رزمایش بزرگ بیت المقدس 27 را آغاز کردند.

اصفهان- خبرنگار کیهان:به گزارش خبرنگار کیهان از منطقه عملیاتی این رزمایش، امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انجام این مرحله از رزمایش اظهار داشت: در مرحله اول رزمایش بیت المقدس 27 یگان های واکنش سریع نیروی زمینی در کمترین زمان ممکن عملیات خود را علیه دشمن فرضی انجام دادند.

پوردستان گفت: در مرحله دوم رزمایش در منطقه مرنجاب موشک های فجر 5، نازعات N 6و N10با موفقیت عمل کردند و در این مرحله علاوه بر یگان های موشکی نیروی زمینی پهپادهای نیروی زمینی نیز توسط مهندسان نیروی زمینی و صنعت دفاعی کشور اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: براساس منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد جنگ های نیابتی و مشارکتی در منطقه توسط دشمنان، نیروی زمینی این رزمایش را به مدت 7 روز در مناطق مختلف کشور برگزار می کند.

امیر پوردستان خاطرنشان کرد: مرحله نهایی این رزمایش در منطقه نصرآباد اصفهان با حضور تمام یگان های پیاده، زرهی، توپخانه و با حضور فرماندهان و مسئولان انجام می شود که در این مرحله یگان های هوانیروز و جنگنده های نیروی هوایی، دشمن فرضی را رصد و یگان های آنها را منهدم می کنند.