آرشیو دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۶۶
شهرستان ها
۷

پای صحبت مردم

خودداری از انعقاد قرارداد

جمعی از کارگزاران مخابرات روستایی استان گیلان با بیان اینکه قرارداد همکاری ما با شرکت مخابرات استان به صورت شرکتی است اعلام کردند: طرح بیمه و قرارداد مستقیم با کارگزاران مخابرات روستایی را مجلس تصویب و دولت ابلاغ کرده است اما شرکت مخابرات استان گیلان از قراردادی کردن پرسنل روستایی سرباز می زند. این کارگزاران خواستار اجرایی شدن این مصوبه شدند.

جمعی از کارگزاران مخابرات روستایی استان گیلان تامین آب آشامیدنی

ساکنان تعدادی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان خرمدره در دیدار با مسئولان این شهرستان خواستار تامین آب آشامیدنی، نصب آنتن های مخابراتی برای پوشش تلفن همراه، نصب آنتن های تلویزیونی برای پوشش برنامه های شبکه های مختلف سیما و بهسازی و مرمت راه ها و معابر روستایی شدند.

خرمدره- خبرنگار کیهان

خیابان های کم عرض

ترافیک سرسام آور خیابان های کم عرض شهرستان بهبهان مردم را به ستوه آورده است.

خیابان های عدالت و جوانمردی به عنوان اولین خیابان های احداث شده در بهبهان با قدمت حدود نیم قرن بسیار کم عرض هستند و زمانی ساخته شدند که در این شهرستان تنها 5 الی 10 تاکسی تردد می کردند، این درحالی است که امروزه تعداد تاکسی ها، آژانس ها و ماشین های شخصی چند برابر شده اند.

از طرفی افرادی که از بخش ها و روستاهای همجوار جهت خرید مایحتاج زندگی خود و مراجعه به بیمارستان و پزشکان به بهبهان سفر می کنند بر نابسامانی ترافیکی افزوده اند. حجم بالای موتورسواران که در این خیابان ها تردد می کنند نیز مزید بر علت شده و آرامش شهروندان را برهم زده است.

وجود ساختمان ها، مغازه ها و پاساژهای چند طبقه در امتداد این خیابان ها تعریض آنها را توسط شهرداری با مشکل مواجه کرده است. شورای ترافیک بهبهان نیز با برنامه ریزی هایی در جهت روان شدن ترافیک اقداماتی به عمل آورده ولی هر روز ابعاد ترافیک گسترده تر می شود و نیاز به اقدامی اساسی دارد.

اهواز- خبرنگار کیهان