آرشیو دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۶۶
ورزشی - اخبار کشور
۹

سرمربی تیم ملی والیبال: برای بازی با آمریکا برنامه داریم

سرمربی تیم ملی والیبال با اشاره به اردوی این تیم در جمهوری چک گفت: از عملکرد بازیکنان ایران برابر جمهوری چک در دو مسابقه تدارکاتی راضی ام.

اسلوبودان کواچ در پایان دومین مسابقه تدارکاتی تیم های ایران و جمهوری چک، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: تیم ایران در این مسابقه جدی تر بازی کرد. بازیکنان ایران لحظاتی را در زمین بسیار تماشایی بازی کردند.معنوی نژاد را هم که تازه به تیم پیوسته بود، در این بازی زیر نظر گرفتم تا تصمیم خود را در مورد ترکیب نهایی تیم بگیرم. از بازی او راضی هستم. البته اکثر بازیکنان ایران توانایی حضور در ترکیب اصلی تیم ایران را دارند و این موضوع کار انتخاب را سخت می کند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقه با آمریکا در چارچوب لیگ جهانی والیبال نیز تاکید کرد: سعی کردیم این تیم را به خوبی آنالیز کنیم. آمریکا تیم قدرتمندی است و می دانیم که سرویس های پرشی خوبی دارد. تیم ملی والیبال آمریکا هم با تیم های کانادا، کوبا و مکزیک دیدارهای دوستانه ای برگزار کرد. ما متوجه تفاوت سرویس های پرشی آنان با تیم ایران شدیم. سعی می کنیم با نهایت تلاش از سرویس های خوبی بهره مند شویم و تفاوت ها را کاهش دهیم.