آرشیو پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۲۶۹
جامعه
۱۷
حق با شماست

یارانه نیازمندان را قطع نکنید

درختان تشنه زیر تیغ آفتاب / یک شهروند از تهران گفته، خوب است شهرداری در این روزهای گرم نسبت به آبیاری درختان اقدام کند تا آنها در این گرما خشک نشوند.

پول گرفتن از تمدید کارت بانکی / امامی از کرج هم گفته چرا بانک ملی در کرج برای تمدید کارت عابربانک 3000 تومان دریافت می کند؟

سی ان جی را برای راننده تاکسی ها رایگان کنید / طاهری وفا از شهریار عنوان کرده حال که بنزین تاکسی ها نیز قطع شده است، خوب است سی ان جی به صورت مجانی در اختیار تاکسیرانان قرار گیرد تا از هزینه های رانندگان نیز کاسته شود.

اعلام نشدن تعرفه های اینترنت پرسرعت همراه اول / خداییان از سمنان هم عنوان کرده ای کاش شرکت همراه اول با وجود این همه تبلیغات ابتدا قیمت بسته های اینترنتی پر سرعت خود را مشخص می کرد تا مردم متحمل این همه هزینه نمی شدند.

آسفالت؛ کف خواسته های مردم گرمدره / یگانه از کرج تاکید کرده از مسئولان امر می خواهیم نسبت به آسفالت جاده مخصوص از وردآورد تا گرمدره اقدام کنند.

روی خط 162

قطع شدن یارانه / یک شهروند از تهران گلایه کرده من یک بیمار خاص هستم. چرا دولت یارانه من را قطع کرده. اکنون کدام مرجع پاسخگوی مشکل من است؟

پولدار نیستیم، یارانه ما را قطع نکنید / یک شهروند از تهران هم از مشکل قطع شدن یارانه اش حرف زده و گفته یارانه خانواده ما با توجه به حقوق یک میلیون تومانی همسر من قطع شده است، در حالی که فقط برای یک مشکل و بیماری در یک روز یکصدهزارتومان پرداخت کردیم، آیا باید یارانه ما قطع شود؟

پولمان رفته و خودرو نیامده / یک شهروند از شیراز گفته در 12 بهمن 93 مبلغ 30 میلیون تومان از طریق آموزش و پرورش شهر شیراز برای دریافت یک خودروی 405 پول واریز کردیم، اما بعد از چهارماه هیچ کس پاسخگو نیست.