آرشیو شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۲۵۶
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

بهرام افشارزاده روز چهارشنبه اعلام کرد جلسه بعدی هیات مدیره استقلال شنبه برگزار و در این نشست پیرامون کلیه امور باشگاه و همچنین انتخاب کادر فنی تصمیم گیری خواهد شد اما این جلسه به روز دوشنبه موکول شده است.

اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ضمن تبریک به باشگاه نفت تهران به دلیل حضور در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا، اعلام کرد با جدیت اتفاقات این دیدار را از طریق ارکان قضایی کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری می کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از وزیر ورزش درخواست کرد مدیریت تیم های استقلال و پرسپولیس را به این استان واگذار کند

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا 28 خردادماه (18 ژوئن) در کوالالامپور مالزی برگزار می شود.

فدراسیون جهانی بسکتبال انتخاب محمود مشحون به عنوان رییس فدراسیون ایران را تبریک گفت.

رییس فدراسیون بدنسازی: با خرید و فروش پودر و مکمل برخورد می شود.

در ادامه رقابت های تیر و کمان در جام جهانی ترکیه، کمان داران ایران از راهیابی به مراحل پایانی مسابقات بازماندند.

نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با انتقاد از عدم پخش تلویزیونی بیلیارد قهرمانی آسیا اعلام کرد که بیلیارد جزو رشته هایی است که بازیکنان ایرانی در سطح جهان و آسیا در آن مطرح هستند.

محمد مایلی کهن، مدیر فنی تیم ملی فوتبال امید و پیشکسوت فوتبال ایران به دلیل ناراحتی قلبی که برای او پیش آمده در بیمارستان بستری شد.

مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت پیشنهاداتی از تیم های گازیانت اسپور ترکیه، باشگاه لخویا قطر، باشگاه القادسیه کویت و لیگ هلند احتمال دارد فصل آینده به عنوان لژیونر فعالیت کند.