آرشیو دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۱۴
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•از دولت و مجلس محترم انتظار داریم طرح رتبه بندی معلمان را برای بازنشستگان هم تصویب و اعمال کند. من بازنشسته سال 93 هستم و از سال 91 منتظر اجرای طرح رتبه بندی بودم، اما متاسفانه چنین نشد، حال تدبیر آن است که این طرح درباره بازنشستگان نیز عملی شود تا امید مصداق یابد و شعار دولت عینیت پیدا کند. همه بازنشستگان آموزش وپرورش چشم انتظارند در سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی، همانند شاغلان و براساس رتبه زمان اشتغال و قبل از بازنشستگی، مشمول افزایش حقوق مطابق طرح رتبه بندی معلمان شوند.

فرهنگی بازنشسته

•ترک اعتیاد و آشتی با زندگی: چند روز پیش برای ترک اعتیاد یکی از بستگان به کمپ ترک اعتیاد موسسه «نوای سبز مهر» واقع در اسلامشهر مراجعه کردیم. با اینکه قبلاهم بستگان تجربه بستری در جاهای دیگری را داشتند و نتیجه ای نگرفتند، اما علی عیسی زاده، یکی از مسئولان موسسه نوای سبز مهر، با تبحری که در زمینه ترک اعتیاد دارد و با برخورد بسیار خوبی توانست با راهنمایی های لازم، زندگی از هم پاشیده خانواده ای را سامان دهی کند و به حالت قبل بازگرداند. جا دارد از ایشان قدردانی کنیم. امیدواریم افرادی که برای ترک اعتیاد به این موسسه مراجعه می کنند، از تجربه های بسیار خوب و مفید ایشان استفاده کنند و هرچه زودتر از این بلای خانمان برانداز و خانمان سوز نجات پیدا کنند.

زارعی از اسلامشهر

•آزار و اذیت: دوم خرداد، ساعت 9:30 شب در چهارراه مصطفی خمینی، راکب موتورسیکلت پالس، که قصد آزار و اذیت یک خودرو سواری را داشت، به دلیل حضور به موقع برخی رانندگان عبوری، از صحنه متواری شد. شبی نیز نظیر همین حادثه برای من در خیابان امام خمینی(ره)، چهارراه ولیعصر(عج)، به طرف میدان حر رخ داد. نیروی انتظامی باید با افزایش گشت های ویژه، از باج گیری و ایجاد رعب و وحشت به وسیله برخی موتورسواران، که موجب سلب آسایش و ایجاد مشکلات فراوانی می شوند، جلوگیری و ولگردها را دستگیر و برابر مقررات با آنها برخورد کند.

ناصر عرب یارمحمدی از تهران