آرشیو سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۴۴
اجتماعی
۴

سلام ایران

پیشنهادی به شهرداری منطقه یک: آقای حسینی در تماس خود اظهار کرده اند که در اطراف پارک نیاوران پارکینگ طبقاتی وجود ندارد. لذا به شهرداری منطقه یک پیشنهاد می کنم زمین بزرگی را که روبه روی فرهنگسرای نیاوران قرار دارد تبدیل به پارکینگ طبقاتی بزرگ نماید. این امر بسیار واجب و ضروری به نظر می رسد.

مفقودی قبوض: آقای کیانی از اصفهان گفته اند مدتی است: توزیع کنندگان قبوض آب، برق و گاز به جای انداختن قبوض در صندوق های پستی، آنها را لای در منازل قرار می دهند که در اکثر موارد به مفقود شدن آنها می انجامد. به اداره های مربوطه مراجعه کرده و اعتراض خود را اعلام کردم اما گفتند عده ای فراموش می کنند صندوق پستی خود را چک کنند. آیا سازمان آب و اداره گاز و برق مسئول فراموشی مردم هستند؟

کاهش فشار آب: آقای بابک حسنیان عنوان کرده اند با وجود اینکه هنوز فصل تابستان فرا نرسیده است فشار آب در شاهین شهر اصفهان بسیار ضعیف است و در بعضی مواقع هم با قطعی آب مواجه می شویم. افرادی که در طبقات بالای آپارتمان زندگی می کنند حتما باید از پمپ استفاده نمایند. از مسئولان آب و فاضلاب تقاضا داریم به این مشکل رسیدگی کنند.

خیابان های نیمه تمام: آقای رضایی گفته اند شهرداری شهرضا طرح احداث خیابان های جدید در بافت مرکزی این شهر را به صورت نیمه تمام رها کرده و این موضوع موجب سردرگمی شهروندان شده است. از شهرداری محترم شهرضا تقاضامندیم در خصوص احداث این خیابان ها با جدیت بیشتری فعالیت نمایند.