آرشیو شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۸۰
شهرستان ها
۷

تشکیل پلیس تخصصی امور اراضی در کرمانشاه

دادستان کرمانشاه گفت: به منظور پیشگیری از دست اندازی و چپاول به اموال عمومی و منابع طبیعی پلیس تخصصی امور اراضی در کرمانشاه تشکیل شد.

کرمانشاه - خبرنگار کیهان:مجتبی ملکی تصریح کرد: فعالیت این پلیس موجب شده که در سال جاری گزارشی از ساخت وساز غیرمجاز در کرمانشاه نداشته باشیم.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب این پلیس افزود: همچنین یک شعبه ویژه برای رسیدگی به تخلفات حوزه منابع طبیعی و امور اراضی تشکیل شده است.

ملکی از برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضا با متخلفان تغییر کاربری اراضی در استان خبر داد و گفت: این امر بدون توجه به جایگاه و مقام افراد صورت خواهد گرفت و ما در این راستا مصمم هستیم.

وی به همکاری دستگاه های دیگر از جمله نیروی انتظامی در این رابطه اشاره کرد و افزود: در خصوص صدور مجوز برای برخورد با ساخت وسازهای غیرمجاز نیز هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

ملکی همچنین به بی تفاوت بودن شهرداری نسبت به ساخت و سازهای غیرمجاز اشاره کرد و اظهار داشت: در مرکز شهر کرمانشاه ساختمان هایی با ارتفاع زیاد و بدون پارکینگ ساخته می شود و این در حالی است که مردم را در کمیسیون ماده 100 برای 10 متر اضافه زیربنا مورد مواخذه قرار می دهند.