آرشیو یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۲۶۷
ورزش
۱۵

جهان

ستاره هلندی، قرارداد خود با منچستریونایتد را رسمی کرد / «ممفیس دیپای» که چند هفته قبل با یونایتد به توافق نهایی رسیده بود، روز گذشته با حضور در این باشگاه و پشت سر گذاشتن تست های پزشکی، قرارداد 25 میلیون یورویی اش با منچستریونایتد را نهایی کرد.

ستاره پورتو به میلان پیوست / باشگاه پورتو اعلام کرد: «جکسون مارتینز»، مهاجم کلمبیایی این تیم قراردادی 4 ساله و 35 میلیون یورویی با میلان امضا کرده است/ این بازیکن که برای مسابقات کوپا آمه ریکا در شیلی حضور دارد، تست پزشکی خود را در این کشور انجام خواهد داد.

آرسنال در آستانه قطعی کردن خرید دروازه بان چلسی قرار گرفت/ نشریه دیلی میل اعلام کرد: آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در حال نهایی کردن حضور پیتر چک، دروازه بان 33 ساله و باتجربه چلسی در این باشگاه برای فصل آینده است/ مبلغ قرارداد احتمالی چک با آرسنال، 11 میلیون پوند اعلام شده است.

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد یان اوبلاک، دروازه بان اسلوونیایی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید را بخرد تا او را جانشین داوید دخیا کند که در آستانه پیوستن به رئال مادرید است.

باشگاه منچسترسیتی پیشنهاد قبلی خود برای جذب رحیم استرلینگ را ارتقا داده است و قصد دارد با یک قرارداد بهتر، ظرف 48 ساعت آینده این بازیکن انگلیسی را که بخشی از پروژه 150 میلیون پوندی اش برای خرید بازیکنان جدید در تابستان امسال است، برای رفتن به ورزشگاه اتحاد با چهل میلیون پوند وسوسه کند.