آرشیو چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۲۷۰
حادثه
۱۴

خبر کوتاه

دستگیری سارق حساب های بانکی

پلیس| پلیس فتای اصفهان پسری جوان را که اقدام به سرقت اینترنتی از حساب های بانکی می کرد به دام انداخت. سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر اینکه فردی به صورت اینترنتی از حساب وی سرقت کرده، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت و پس از بررسی های فنی و تخصصی نهایتا متهم شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ مرتضی افزود: متهم صراحتا به بزه انتسابی اقرار کرد و در بازجویی های خود چنین اظهار داشت که مدتی با فرد شاکی نامزد بوده که پس از مدتی بین آنها نزاع و درگیری ایجاد شده و از یکدیگر جدا شده اند، به همین خاطر وی نیز با توجه به اینکه اطلاعات بانکی شاکی را در اختیار داشته برای انتقام جویی از وی اقدام به سرقت از حساب او می کند.

پایان خونین سوءظن خیالی

باشگاه خبرنگاران| فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران از دستگیری مردی که در یک اختلاف خانوادگی همسرش را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ برزو همتی، فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت: مرد 50 ساله ای که به موادمخدر اعتیاد داشت در پی بروز سوءظن به همسر و اختلاف خانوادگی، زن 44 ساله خود را پس از ضرب و شتم با ضربات چاقو از پای درآورد. سرهنگ همتی افزود: در پی اعلام خبر وقوع قتل در یکی از شهرک های اطراف شهرستان ملارد بلافاصله عوامل کلانتری مربوطه در محل حاضر می شوند. با ورود ماموران به داخل منزل مردی که به وسیله چاقو همسرش را به قتل رسانده مشاهده می شود که با توجه به اقرار صریح متهم و وجود چاقو و البسه خونی وی توسط عوامل دستگیر می شود. سرهنگ همتی با بیان این مطلب که پیکر بی جان زن در داخل حمام خانه مشاهده شده اظهار داشت: متهم، اعتراف می کند که به علت اختلاف خانوادگی همسرش را به داخل حمام انداخته و پس از اینکه وی را مورد ضرب وشتم قرار می دهد در نهایت با چاقو همسر خود را به قتل می رساند. با دستگیری متهم و انتقال وی به پلیس آگاهی شهرستان، پرونده اولیه تکمیل و به مرجع قضایی تحویل داده شد.