آرشیو شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴، شماره ۴۲۹۲
ورزش
۱۸

چند اسپانسر در صف پرسپولیس

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان این که رقم پیشنهادی بازیکنان خارجی این تیم نجومی بوده است، گفت: با مشخص شدن اسپانسر 80 درصد مشکلات پرسپولیس حل می شود.

حمیدرضا گرشاسبی درباره آخرین وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس و انتخاب اسپانسر جدید برای باشگاه اظهار کرد: فعلاچند اسپانسر برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده اند. باید جلسه هیات مدیره تشکیل شود تا درباره این موضوع تصمیم گیری شود.

عضو هیات مدیره در پاسخ به این پرسش که «منابع مالی باشگاه برای جذب بازیکن از کجا تامین شده است؟» خاطرنشان کرد: همه باشگاه ها شرایط یکسانی دارند. این طور نیست که بقیه باشگاه ها پول داشته باشند و ما نداشته باشیم. با این حال استقلال و پرسپولیس به خاطر داشتن تماشاگران بیشتر، شرایط خاصی دارند و حساسیت روی آنها بیشتر است. وی درباره فعالیت استقلال در نقل و انتقالات و این که باشگاه رقیب از پرسپولیس جلوتر است، تصریح کرد: من این را قبول ندارم. شرایط استقلال و پرسپولیس فرقی نمی کند. پرسپولیس بیشتر بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کرده است. 18 بازیکن پرسپولیس از فصل قبل مانده اند و برانکو هم به دنبال چند بازیکن جدید دیگر است.