آرشیو یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴، شماره ۳۲۷۹
حادثه
۱۴
آگاهی

شک مرگبار زن جوان به شوهرش

نزاع خانوادگی حادثه آفرید

اعتماد| زنی که فکر می کرد شوهرش با زن دیگری ارتباط دارد با چاقو او را به قتل رساند.

شامگاه پنجم تیر، امسال ماموران کلانتری 127 نارمک از طریق تماس با فوریت های پلیسی 110 در جریان وقوع یک فقره نزاع منجر به جرح قرار گرفتند. با حضور ماموران در محل مشخص شد مردی 26 ساله پس از نزاع با همسرش فاطمه مورد اصابت چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت خونریزی جان خود را از دست داده است.

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، ماموران پرونده ای مقدماتی با موضوع «قتل عمد» تشکیل و برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دادند. گزارش پزشکی قانونی علت مرگ را «خونریزی شدید بر اثر اصابت جسم تیز» اعلام کرده بود که تحقیقات پلیس از همسر مقتول آغاز شد.

زن 21 ساله در همان بازجویی های اولیه به قتل همسرش اعتراف کرد و در شرح حادثه گفت: «چند وقتی می شد که به همسرم مشکوک شده بودم. احساس می کردم با زن دیگری ارتباط دارد. شب حادثه از او خواستم تلفن همراهش را به بهانه تماس گرفتن به من بدهد اما او این کار را نکرد. همین کارش باعث شد تا درگیری لفظی بین ما شروع شود. ناگهان همسرم به سمت من حمله کرد و موهای سرم را کشید. من هم کنترلم را از دست دادم و با چاقوی آشپزخانه ضربه ای به او زدم که به قفسه سینه اش خورد. چاقو در سینه همسرم جا مانده بود ولی او به همان شکل و در حالی که خونریزی داشت به سمت پله ها رفت و روی زمین افتاد. صاحبخانه هم که از حادثه باخبر شده بود با اورژانس و پلیس تماس گرفت. با کمک هم همسرم را به بیمارستان بردیم اما او پس از مدت کوتاهی فوت کرد. ماموران پلیس هم وقتی ماجرا را فهمیدند مرا به کلانتری آوردند.»

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اعتراف صریح متهم از صدور قرار بازداشت موقت او از سوی مقام قضایی و انجام تحقیقات تکمیلی در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد.