آرشیو سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴، شماره ۳۲۸۱
حادثه
۱۴
شناسایی

سرقت کیف دستی میلیونی از داخل خودرو

اعتماد| مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر یک سارق زاغ زن از شهروندان خواست تا اطلاعات خود درباره هویت، مخفیگاه یا محل های تردد متهم را با شماره تماس 21865878 در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

در روز 31 اردیبهشت امسال با مراجعه فردی به کلانتری 128 تهران نو ماموران در جریان یک فقره سرقت کیف دستی حاوی مدارک شناسایی، 250 هزار تومان وجه نقد، 10 هزار دلار امریکا (30 میلیون تومان) از خودروی مالباخته قرار گرفتند. به این ترتیب پرونده ای مقدماتی با موضوع «سرقت داخل خودرو» به دستور شعبه 15 بازرسی دادسرای ناحیه 4 تهران تشکیل شد و برای رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته در شکایتش به کارآگاهان گفت: «31 اردیبهشت امسال با همسرم از سفر خارج از کشور به ایران برگشتیم. هنگام خروج از فرودگاه امام خمینی به پارکینگ فرودگاه رفتیم و سوار ماشین مان شدیم و به سمت شرق تهران حرکت کردیم. به خیابان تهران نو که رسیدیم با همسرم برای خرید لحظه ای در کنار خیابان پارک کردیم اما وقتی برگشتیم متوجه شدیم کیف دستی حاوی پول نقد و سایر مدارک به سرقت رفته است.»

با ثبت شکایت مالباخته مشخص شد که سارق به شیوه زاغ زنی اقدام به سرقت کیف دستی از صندلی عقب خودرو کرده است. در ادامه و با بررسی صحنه سرقت، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از مراکز تجاری محل سرقت شدند. با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته این مرکز تجاری، چهره جوانی حدودا 25 ساله که به تعقیب مالباخته اقدام کرده بود به دست آمد. تصاویر ثابت می کرد متهم پس از مدتی تعقیب، خودش را به محل پارک خودرو مالباخته رسانده و در زمانی بسیار کوتاه کیف حاوی مدارک و وجه نقد را به سرقت برده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و برای دستگیری متهم پرونده، دستور انتشار تصویر او از سوی مقام قضایی صادر شده است و تمامی شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر می شوند می توانند اطلاعات خود را درباره هویت، مخفیگاه یا محل های تردد او با شماره تماس 21865878 در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.