آرشیو سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴، شماره ۴۲۹۵
جامعه
۱۷

شهردار تهران: مصلای تهران هنوز به شهرداری واگذار نشده است

شهردار تهران با اشاره به این که مصلای تهران هنوز به شهرداری واگذار نشده است، گفت: ما در انتظار واگذاری این پروژه هستیم و به محض این که آن را تحویل بدهند، کار را آغاز خواهیم کرد و براساس تعهدی که داده ایم، عمل می کنیم.

به گزارش فارس، محمدباقر قالیباف در حاشیه افتتاح ایستگاه عبدل آباد اظهارکرد: احداث خطوط مترو در جنوب شهر در اولویت قرار دارد و ادامه خط 3 مترو از ایستگاه عبدل آباد به سمت اسلامشهر با همکاری شهرداری و شورای شهر اسلامشهر اجراخواهد شد.

وی با اشاره به عدم پرداخت سهم دولت در بحث مترو خاطرنشان کرد: دولت به هر حال مشکلات خودش را دارد، ولی متاسفانه به تعهدات خود درخصوص پرداخت 50 درصد از هزینه های مترو عمل نکرده و حتی خواهش ما از دوستان دولتی این بود که حداقل در بخش های ال سی های خارجی، مقداری شهرداری را همراهی کنند، چون قانون هم این اجازه را به دولت داده است که از محل صرفه جویی سوخت این کار را انجام دهد.قالیباف عنوان کرد: ما بنا داریم کار در مترو را به سرعت پیش برویم و فاصله های هر قطار را که هم اکنون 15 دقیقه است به 3 دقیقه برسانیم و کمک دولت در این بخش می تواند موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما شرایط دولت را درک می کنیم، ولی با اتکا به این مشکلات اعلام می کنیم که امکان کمک دولت وجود دارد ضمن این که مترو جزو پروژه های اولویت دار است.