آرشیو سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴، شماره ۴۲۹۵
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

یادداشت های زن خانه دار از نیمه گذشت

پخش سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» که مسعود کرامتی آن را برای پخش از شبکه پنج کارگردانی می کند بزودی آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی سریال، مجموعه تلویزیونی «یادداشت های یک زن خانه دار» به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه هم اکنون در تهران در حال تصویربرداری است و تاکنون بیش از 50 درصد فیلمنامه مقابل دوربین رفته است. گروه همچنان در خانه ای در حوالی بزرگراه اشرفی اصفهانی که یکی از لوکیشن های اصلی این سریال است مشغول تصویربرداری است و مراحل فنی و آماده سازی سریال همزمان انجام می شود. امیر ادیب پرور تدوین و صداگذاری را به عهده دارد و افشین عزیزی نیز ساخت موسیقی را انجام می دهد.

شقایق دهقان، امیررضا دلاوری، فلامک جنیدی، علی عامل هاشمی، فریبا جدیکار، محمود بهروزیان، فرناز رهنما، مونا غمخوار، کاظم سیاحی، نعیم شیخ محبوبی، فاطیما حاجتی، پارسیا شکوهی بازیگران اصلی و امیرحسین رستمی، بیوک میرزایی، مهشاد مخبری، حشمت آرمیده و... به عنوان بازیگران مهمان مقابل دوربین رفته اند.

یادداشت های یک زن خانه دار ساختاری اپیزودیک دارد و داستان زندگی زنی با بازی شقایق دهقان را روایت می کند که روان شناسی خوانده و به دلیل نداشتن سرمایه کافی برای تاسیس کلینیک با استفاده از مهارت هایش تصمیم می گیرد یک سایت برای خود راه اندازی کند. این سریال در 45 قسمت 35 دقیقه ای به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج تولید می شود.