آرشیو سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴، شماره ۴۲۹۵
ورزش
۱۸

روز خبرهای بد برای پرسپولیس

پرسپولیس دو خرید کرد تا نشان دهد با انتخاب هیات مدیره جدید توانسته به ثبات برسد، اما این نمایش ثبات خیلی دوام نداشت و روز گذشته همه اخباری که از این باشگاه به گوش رسید؛ اخباری نگران کننده بود.

اولین خبر بد دیروز پرسپولیس این بود که به احتمال فراوان مهدی طارمی، پدیده فصل گذشته این تیم، دیگر به همکاری با این باشگاه ادامه نمی دهد. دیروز و بعد از حضور وکیل مهدی طارمی در باشگاه پرسپولیس و مذاکره برای تمدید قرارداد این بازیکن با سرخپوشان، دو طرف بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدند تا وکیل این بازیکن به صورت غیررسمی جدایی این بازیکن از پرسپولیس را اعلام کند. وکیل مهاجم جوان سرخپوشان بعد از توافق نکردن دو طرف برای تمدید قرارداد، رسما درخواست کتبی خود را برای جدایی طارمی به مسئولان باشگاه داد

امید عالیشاه یکی دیگر از ستاره های فصل گذشته پرسپولیس که صبح دیروز برای تعیین وضع خود به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده بود، بعد از مذاکره با مسئولان این باشگاه با دلخوری آنجا را ترک کرد.

عالیشاه که بسیار عصبانی بود، هنگام ترک باشگاه در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر این که کارش با پرسپولیس به کجا کشیده شد، گفت: در این مورد از مدیریت باشگاه پرسپولیس بپرسید.

پرسپولیس که در تمدید قرارداد ناکام بود، در خرید بازیکن هم ناموفق بود. این تیم که قصد داشت فرشاد احمدزاده، بازیکن سابق خود که فصل گذشته را در تراکتورسازی بازی می کرد، بازگرداند، مذاکراتی شکست خورده داشت. احمدزاده در زمان بازگشت از باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: مذاکرات من با مسئولان پرسپولیس بی نتیجه بود.