آرشیو سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴، شماره ۴۲۹۵
ورزش
۱۸

نقل و انتقالات

محمد ایران پوریان که زمزمه حضورش در تیم پرسپولیس به گوش می رسید، پس از بازگشت تونی اولیویرا به تبریز، مذاکراتش را برای ادامه حضور در تیم تراکتورسازی انجام داد و با مسئولان این باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق رسید.

ابراهیم صادقی، کاپیتان تیم فوتبال بزرگسالان سایپا با ثبت قرارداد رسمی با این باشگاه، حضورش را در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور، با پیراهن نارنجی قطعی کرد. صادقی که از رده سنی امید در ترکیب تیم های فوتبال سایپا حضور دارد، وفادارترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران به شمار می رود. همچنین حامد شیری، هافبک دفاعی نارنجی پوشان با حضور در هیات فوتبال استان تهران قراردادش را با سایپا تمدید کرد.

تیم استقلال خوزستان با فرشاد سالاروند از مس رفسنجان، حسن بیک سعید و فرشاد جانفزا از فولادنوین قرارداد دو ساله امضا کرد. همچنین عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان برای فصل جدید خواهان ایمان مبعلی است تا این بازیکن را بار دیگر به این تیم بیاورد.

بختیار رحمانی، بازیکن فولاد خوزستان در آستانه پیوستن به تیم تراکتورسازی تبریز قرار گرفت. سعید عباسی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در حاشیه تمرین تیمش از قطعی شدن این انتقال خبر داد.

تیم سیاه جامگان که با هدایت رسول خطیبی در فصل جدید رقابت های لیگ برتر حضور خواهد داشت، با امید سینک از استقلال خوزستان و محمدرضا بازاج، بازیکن تیم نوجوانان ایران به توافق رسید.