آرشیو چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴، شماره ۴۲۹۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

«او یک فرشته بود» به آی فیلم رسید

سریال های «پژمان» ساخته سروش صحت و «او یک فرشته بود» به کارگردانی علیرضا افخمی بزودی از شبکه آی فیلم پخش می شوند.

به گزارش جام جم، پخش سریال تلویزیونی پژمان به تهیه کنندگی محسن چگینی از روز چهارشنبه (دهم تیر) ساعت 19 و 30 دقیقه از آی فیلم شروع می شود. در این سریال پژمان جمشیدی، سام درخشانی، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، اردشیر کاظمی و... بازی می کنند. قرار است در شب های قدر پخش سریال پژمان متوقف شود و مینی سریال «نیلی تر از مهتاب» جایگزین شود و بعد از لیالی قدر پخش سریال پژمان دوباره شروع می شود.

«نیلی تر از مهتاب» به کارگردانی محسن یوسفی، داستان جوانی به نام امین است که به دلیل اختلاف با پدر خود از منصبش عزل شده و در ادامه می فهمد که فرد دیگری درصدد جایگزین شدن است. تا این که او طی جستجوهایی که انجام می دهد پی به یک راز می برد و با ماجراهایی روبه رو می شود. جمشید مشایخی، حمیدرضا پگاه، سعید نیکپور، رحیم نوروزی، عمار تفتی، بهناز جعفری، روناک یونسی، آتش تقی پور و مینا جعفرزاده بازی می کنند.

پخش سریال «او یک فرشته بود» هم از پنجشنبه 11 تیر ماه ساعت 21 و 30 دقیقه شروع می شود. این سریال که به نوعی آغازگر تولید سریال هایی با موضوع ماورایی بود، داستان مردی به نام بهزاد است که با زنی تصادف می کند و او را به خانه می آورد. بتدریج حرکات عجیبی از این زن که فرشته نام دارد، سر می زند و از سوی دیگری در قالب مردی به نام سرابی سعی در سردرگم کردن بهزاد دارد و... در سریال او یک فرشته بود حسن جوهرچی، بهاره افشاری، مرتضی ضرابی، مریم کاویانی و ثریا قاسمی بازی می کنند.