آرشیو چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴، شماره ۴۲۹۶
جامعه
۱۷
حق با شماست

سبد کالابرای کارگران ساختمانی

یک آرزو/ ای کاش نظام آموزش عالی کشور با خارج شدن از روزمرگی و با استفاده از تجهیزات مدرن و استادان برجسته مانع از خروج دانشجویان از کشور می شد؛ این متن پیام یکی از شهروندان است که محتوایی آرمانی دارد.

مرخصی زایمان/ با این که بارها اعلام شده علت اجرا نشدن قانون افزایش مرخصی زایمان به 9 ماه، تامین نشدن اعتبار مورد نیاز آن از سوی دولت است، آقا یا خانم کاویان از تهران علت اجرا نشدن این قانون در برخی مراکز سازمان تامین اجتماعی را جویا شده است.

هدیه یک میلیونی/ جمعی از شهروندان که بازنشسته آموزش و پرورش هستند، پرسیده اند چرا هدیه صدهزار تومانی ماه رمضان به آنها پرداخت نشده است.

مشکل گیرنده های دیجیتال/ گویا گیرنده های دیجیتال در ماهشهر خوزستان ضعیف است و کانال های تلویزیونی دریافت نمی شود. به همین علت آقای شیرعلی از ماهشهر از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

روی خط 162

متقاضی سبدکالا/ یکی از شهروندان پرسشی را مطرح کرده که می تواند حرف دل افراد زیادی باشد، این که چرا فقط سبد کالابه افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی تعلق می گیرد و کارگران ساختمانی که وضعی مشابه این افراد دارند، جزو مشمولان نیستند.

قطع حقوق/ جا دارد مسئولان کمیته امداد شهرستان شوش به پیام این شهروند رسیدگی کنند که می گوید مادرم مددجوی کمیته امداد است، ولی حقوقش قطع شده و جایی نمانده که برای برقرار شدن این حقوق به آن متوسل نشده باشد.

بیمه دبیران جانباز/ شهروندی از خوزستان از آموزش و پرورش این استان پرسیده است چرا پول بیمه ای که به طور غیرقانونی از دبیران جانباز کم شده، به آنها برگردانده نمی شود.