آرشیو پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴، شماره ۲۳۳۹
سیاست
۷

منهای پایتخت

تاکید بر لزوم وحدت در افطاری اصلاح طلبان آذربایجان شرقی

شرق: مراسم افطاری سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی (ادوار تحکیم وحدت) استان آذربایجان شرقی با حضور اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان و جمعی از چهره های سرشناس سیاسی استان برگزار شد. موسی ساکت،، دبیر ادوار استان آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به خط قرمزهایی که سازمان برای تنظیم مناسبات و تعامل با گروه های سیاسی و فعالان مدنی دارد و پایبندی به منافع ملی، فعالیت در چارچوب قانون و پایبندی به رفتارهای مدنی و پرهیز از خشونت ورزی را از جمله این خطوط قرمز ذکر کرد. سپس داوود کهنمویی در سخنانی به ضرورت وحدت اصلاح طلبان در شرایط حساس کنونی پرداخت و از نقش محوری رئیس دولت اصلاحات برای پیشبرد این هدف سخن گفت. وی گفت که در نبود احزاب قوی و تاثیرگذار باید تمامی گروه ها و فعالان، رئیس دولت اصلاحات را به عنوان لیدر اصلاحات بپذیرند.

تقدیر از اقدامات ضدقاچاق کالاو ارز در استان مرکزی

تسنیم؛ اراک: محمود زمانی قمی،استاندار مرکزی، با مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده توسط دستگاه های ذی ربط در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالاو ارز گفت: اقدامات انجام شده مثمرثمر بوده و چنانچه این اقدامات ارزنده تا همین اندازه هم صورت نمی گرفت؛ وضعیت بدتر از این بود که مشاهده می کنیم.

امام جمعه زاهدان: خداوند زندگی فقیرانه را دوست ندارد

رسا؛ زاهدان: آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با بیان اینکه ذات اقدس ربوبی، فقیرانه زندگی کردن را دوست ندارد، گفت: هنگامی که انسان توانایی دارابودن را ندارد، زندگی کم بضاعت طبیعی است اما برخی هستند که توانایی مالی دارند و باز هم این گونه زندگی می کنند؛ چندین خانه و سرمایه های گوناگون در شهرهای مختلف دارند اما همچنان در خانه خشت و گلی زندگی می کنند.