آرشیو پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴، شماره ۵۹۶۸
ورزشی
۲۲

فعلا برکناری خاکپور مطرح نیست

کفاشیان: به دنبال حامی تازه برای تیم ملی هستیم

رئیس فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته از قطع همکاری تیم ملی با شرکت آلمانی ال اشپورت به عنوان اسپانسر این تیم خبر داد. وی گفت: آنها تصریح کرده اند که دیگر نمی خواهند اسپانسر تیم ملی باشند و ما هم نمی توانیم این قضیه را به آنها تحمیل کنیم. ما اینک در حال مطالعه پیشنهاداتی هستیم که از جانب اسپانسرهای دیگر رسیده است.

وی درباره مرخصی تازه کارلوس کی روش گفت: با سرمربی تیم ملی هماهنگ هستیم و او یک سری گرفتاری ها داشت که برای رتق و فتق آنها رفته است و مساله ای نیست و به موقع بر می گردد. در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی هم باید بگویم که فقط مسابقه 21 مهرماه با ژاپن قطعی شده و بازی با عراق هنوز حتمی نیست.

وی در مورد مشکلی که برای محمد خاکپور پیش آمده است، اظهار داشت: هنوز بحث برکناری احتمالی خاکپور از سرمربیگری تیم ملی امید مطرح نیست و برعکس ما پیشنهاد کرده ایم که خاکپور به طور فشرده کلاس های مورد نظر AFC را پشت سر بگذارد و از این نهاد قاره ای هم خواسته ایم در حل این مشکل و صدور مجوز نشستن این مربی روی نیمکت تیم ملی امید به ما کمک کند. باید با حبیب کاشانی (مدیر تیم ملی امید) هم صحبت کنیم تا ببینیم فعلا چه کسی باید موقتا به جای خاکپور روی نیمکت بنشیند و آیا این کار اصولا لازم است یا خیر. کفاشیان در مورد پرونده فساد در فوتبال و اینکه آیا مجلس او را برای ارائه توضیحاتی فرا خوانده است یا خیر، نیز گفت: از این موضوع بی اطلاعم و از ما اخیرا فقط توضیحاتی در مورد دیدار جنجالی چندی پیش تراکتورسازی با نفت خواسته بودند.