آرشیو پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴، شماره ۲۳۳۹
جامعه
۱۷

خبر

تکذیب ایجاد دفاتر صیغه در حرم رضوی

ایسنا: سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی، شایعه مطرح شده در فضای مجازی درباره ایجاد دفاتر صیغه در حرم مطهر رضوی را تکذیب کرد. به گزارش ایسنا به نقل از «ابنا»، سیداحمد هاشم آبادی ضمن تکذیب قاطع شایعه مطرح شده در فضای مجازی درباره ایجاد دفاتر صیغه در حرم مطهر رضوی، گفت: این گونه سخن پراکنی ها که مشخصا از سوی جریان های معاند مدیریت می شوند، پیش از این نیز سابقه داشته و هدفی جز تخریب وجهه معنوی اماکن متبرکه و ایجاد شبهه در اذهان عموم مردم به ویژه جوانان ندارند.

استخدام 5 هزار نفر در آموزش و پرورش

فارس: جزئیات نامه و مجوز نهاد ریاست جمهوری برای استخدام پنج هزار نفر در آموزش و پرورش، حکایت از برگزاری این آزمون و اطلاعات شفاف آن دارد. اردیبهشت ماه امسال، مجوز کتبی استخدام از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی به آموزش و پرورش داده شد؛ در نامه عسگری آزاد، جانشین معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری، به وزیر آموزش و پرورش، موارد برگزاری آزمون استخدامی در قالب مجوز کتبی ابلاغ شده است.

برگزاری نخستین جلسه هیات امنای دانشگاه امام صادق(ع)

شرق: نخستین جلسه هیات امنای دانشگاه امام صادق(ع) صبح روز چهارشنبه به ریاست آیت الله آملی لاریجانی در محل این دانشگاه برگزار شد. به گزارش «شرق» و به نقل از روابط عمومی قوه قضائیه، در این جلسه آیت الله آملی لاریجانی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهدوی کنی و با تشکر از مقام معظم رهبری در اعتماد به اعضای جدید هیات امنای جامعه الامام الصادق(ع) بر لزوم توجه به چشم انداز آینده این دانشگاه با نگاه به مسیر حرکتی آیت الله مهدوی کنی تاکید کرد. آیت الله آملی لاریجانی تکیه بر نیروی انسانی توانمند و بااستعداد را از شرایط مهم برای پیشرفت بیشتر هر کاری دانست و افزود: استفاده از طلبه های استعداد و نیروهای توانمند می تواند چشم انداز روشنی را که مدنظر مرحوم آیت الله مهدوی کنی بود، بهتر محقق کند.