آرشیو شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴، شماره ۸۴۲۱
ورزشی
۱۱

گوناگون

عنایتی با سیاه جامگان می آید

بازیکن سابق تیم استقلال با امضای قرادادی به مدت یک فصل به تیم سیاه جامگان خراسان پیوست.رضا عنایتی پیش ازاین ازتیم های مختلفی درلیگ برتر پیشنهاد داشت که در نهایت تصمیم گرفت این فصل را زیر نظر خطیبی و درتیم شهرش فعالیت کند.

ذوب آهن با 6 گل استارت زد

تیم ذوب آهن در اولین بازی تدارکاتی خود در برابر تیم امید خود به برتری رسید.شاگردان یحیی گل محمدی دراین بازی موفق شدند با 6 گل به پیروزی برسند.

شکست تیم فوتبال دانشجویان

تیم فوتبال دانشجوبان ایران درنخستین دیدارخود درمسابقات یونیورسیاد جهانی برابرژاپن به میدان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود ژاپن خاتمه یافت.

مربی مونشن گلادباخ درمشهد

هولگرفاخ سرمربی پیشین مونشن گلادباخ برای حضور در کادر فنی پدیده وارد مشهد شد.فصل گذشته هم توماس هسلر بازیکن برجسته فوتبال آلمان درپدیده حضور داشت.

تیم دوم والیبال به آسیا می رود

امیر حسینی پاسور پیشین تیم ملی والیبال ایران یک بار دیگر پیراهن تیم ملی را برتن خواهد کرد تا در جام ملت های آسیا با تیم دوم ایران به میدان برود. تیم ملی با ترکیب دوم خود درقهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد تا بازیکنان اصلی درجام واگنر، اردوی روسیه و جام جهانی شرکت کنند.

آلوس سرمربی نساجی شد

آلوس دستیار کی روش در تیم ملی پرتغال سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران شد. درودگر مدیرعامل تیم نساجی مازندران این خبررا تایید کرد.

رضاییان: برای پول سرخپوش نشدم

رضاییان مدافع جدید پرسپولیس گفت: خوشحالم که به تیم بزرگ پرسپولیس پیوسته ام. به پرسپولیس آمدم که به فوتبالم کمک شود و پیشرفت کنم. برای آمدن به این تیم به پول فکر نکردم.

عباسی: اولیویرا در تراکتورمی ماند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: اولیویرا به ایران آمده و تمرینات تیم را دنبال می کند. وقتی مربی کارش را شروع می کند این نشان می دهد که می خواهد بماند. عباسی عنوان کرد: اگر او قصد ماندن نداشت به تبریز نمی آمد. به هر حال باید کارهای مربوط به قرارداد را انجام می دادیم.