آرشیو شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴، شماره ۴۲۹۸
جامعه
۱۷
حق با شماست

بیمارستانی بدون متخصص زنان

پارک معتادان/ ظاهرا پارکی در ابتدای نازی آباد وجود دارد که حضور معتادان و مواد فروشان درآن باعث ناامنی و از بین رفتن آسایش مردم منطقه شده است، به طوری که زورگیری ها هم در این چند وقت بسیار زیاد شده است، خانم یا آقای خادم تماس گرفته و از مسئولان نیروی انتظامی خواسته به این موضوع رسیدگی کنند.

سبد کالاچه شد؟/ آقا یا خانم شاهی از کاشان پرسیده است:چرا سبد کالابه من کارگر با حقوق ماهانه 600 هزار تومان تعلق نگرفته است؟

میدان تره بار در کوچه شش متری/ جمعی از شهروندان از تهران تماس گرفته و گفته اند: احداث بازار میوه و تره بار شهرداری در ناحیه 5 شهرداری منطقه3 آن هم در یک کوچه شش متری بدون داشتن پارکینگ، باعث آزار و اذیت ساکنان و اهالی محل شده است. از مسئولان شهرداری می خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

گرما بدون کولر/ ظاهرا در گرمای سوزان آبادان اتوبوس ها و تاکسی های این شهر از کولر استفاده نمی کنند، آرمان از آبادان از این مساله گله کرده است.

مشکلات بازنشستگان/ یک شهروند از ایلام در تماسی گفته است: چرا نباید به وضع اقتصادی بازنشستگان فرهنگی رسیدگی شود، طوری که آنان از دادن یک افطاری ساده به خویشاوندان خود ناتوان باشند. آیا این برای وزارتخانه آموزش و پرورش بد نیست؟

روی خط 162

شیفت اجباری/ یک شهروند از تهران گفته است: آموزش و پرورش منطقه 8 تهران تمام دانش آموزان کلاس های هفتم را اجبارا در شیفت بعدازظهر قرار داد و این برای آموزش آنان سخت است لطفا پیگیری شود.

افزایش قطار مترو/ شهروندی از تهران از مسئولان مترو درخواست کرده، وقتی متروی چهار راه گمرک آماده بهره برداری شد تعداد قطارهای مسیر آزادگان و بالعکس را افزایش دهند، زیرا تعداد ایستگاه ها زیاد است و جمعیت زیادی هم در این مسیر تردد دارند.

بیمارستانی بدون متخصص زنان/ شهروندی از قوچان می گوید: بیمارستان شهرستان قوچان با ده ها هزارنفر جمعیت، فاقد متخصص زنان است.