آرشیو یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴، شماره ۲۳۴۱
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir. پیامک: 30004699

شگفت از رفتار نگهبانان بیمارستان! برخورد برخی نگهبانان بیمارستان پنجم آذر گرگان با همراهان بیمار و عیادت کنندگان خوب نیست. از رئیس بیمارستان تقاضا داریم نگهبانان را به رعایت ادب و نزاکت راهنمایی کند.

یک مخاطب از گرگان

سفره گشوده: جمعه شب قبل از افطار از خیابان پیروزی به بلوار ابوذر شمالی رفتم. در یکی از خیابان های منشعب از این بلوار، چند سفره افطاری چیده بودند که هر رهگذری می توانست روزه اش را در کنار سفره افطاری باز کند. درود بر کسانی که با این گونه سفره ها به فکر نیازمندان واقعی اند.

یک مخاطب از تهران

اجاره خانه های کمرشکن! دهک کارگر، از کمترین حقوق در جامعه برخوردار است، پس از آنان، آموزگاران و کارمندان، کمترین درآمد را دارند و هنگامی که پای درددلشان می نشینی، دوسوم درآمد خود را دودستی تقدیم صاحبخانه می کنند. حال پرسش از مسئولان این است که این دهک ها در جامعه ما زندگی هم می کنند؟ رهن و اجاره برخی خانه ها به قدری بالاست که مستاجران در پرداخت آن با مشکلات فراوانی مواجه هستند. اقشار حقوق بگیر و کارگران مجبورند بخش قابل توجهی از درآمدشان را هرماه به اجاره خانه که کمرشکن است اختصاص دهند، به طوری که باید از خرید بقیه مایحتاج ضروری شان صرف نظر کنند. برخی صاحبخانه ها هم بدون هیچ حساب و کتابی اجاره ها را افزایش می دهند و به فکر مستاجران کم درآمد نیستند. دولت باید برای رهایی مستاجران از این وضع اسف بار چاره ای بیندیشد.

علی از تهران

نیاز به پل روگذر: چهارراه مصطفی خمینی به دلیل بافت قدیمی و خیابان های کم عرض، ظرفیت این همه خودرو را ندارد. این چهارراه برای روان سازی ترافیک، نیاز به ساخت پل روگذر دارد. از مسئولان سازمان ترافیک شهرداری تقاضا داریم برای رفع مشکل ترافیکی این محل با ساخت پل روگذر موافقت کنند و اقدامات لازم را برای هماهنگی های بیشتر با دیگر سازمان ها انجام دهند.

اشراقی