آرشیو یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴، شماره ۳۲۸۵
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

طی مراسمی با حضور مسوولان سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت ورزش و جوانان از نماد محیط زیستی فدراسیون قایقرانی رونمایی شد. فدراسیون قایقرانی طی این مراسم با شعار «قایقرانان، صدای رودها و دریاها» به عنوان حامی ماهی خاویار فعالیت محیط زیستی خود را به طور رسمی آغاز خواهد کرد.

تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت های بین المللی کشتی جام گرجستان با کسب یک مدال طلاو دو نقره به مقام سوم دست یافت.

لیگ بوکس ایران که سه سالی تعطیل بوده، قرار است از نیمه مرداد ماه مجددا راه اندازی شود.

کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال برای شرکت در جلسه هیات رییسه AFC، جمعه شب 19 تیر، تهران را به مقصد بحرین ترک می کند. جلسه هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا بعداز ظهر روز شنبه 20 تیر در منامه برگزار می شود و پس از پایان این نشست، رییس فدراسیون فوتبال شنبه شب به تهران باز می گردد.

طی حکمی از سوی رییس فدراسیون فوتبال، مسعود عنایت به عنوان رییس دپارتمان داوری منصوب شد.

نصرالله عبداللهی، پیشکسوت استقلال می گوید به این تیم خوش بین است و انتظار دارد که حداقل آبی پوشان در فصل جاری سهمیه آسیا را بگیرند.

سیدرضا غیاثی، رییس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال با انتقاد از وضعیت نابسامان داوری تاکید کرد که بهترین تصمیم برای خروج از این بلاتکلیفی این است که ریاست کمیته داوران به شخص نایب رییس اول فدراسیون داده شود. او می گوید حسادت، منیت و خودخواهی فغانی را هدف گرفته و اینکه کفاشیان نمی خواهد مشکلات را حل کند.

حمید درخشان به همراه مسعود مومنی ظهر دیروز (شنبه) در محل باشگاه پر سپولیس حاضر شدند تا برای دریافت مطالبات شان با طاهری دیداری داشته باشند، اما با توجه به اینکه طاهری دیروز به باشگاه پر سپولیس نیامده بود، نتوانستند با او دیدار کنند.