آرشیو دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴، شماره ۸۴۲۳
شهرستان ها
۵

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان: یک دوره معارف تحت عنوان تفسیر رمضان در سراسر استان گیلان در حال انجام است

رشت-خبرنگاررسالت: معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان اظهار داشت:

برگزاری یک دوره معارف تحت عنوان تفسیر رمضان(منبع سوره مبارکه بقره) برای جامعه هدف در سراسر استان در حال انجام می باشد.معاون فرهنگی بنیاد شهید خاطرنشان کرد: شناساندن شهدای قرآنی به مجموعه همکاران استان تحت عنوان هر روز با یک یار قرآنی که وصیتنامه و اطلاعات مربوط به شهید را اعلام میدارد(سی روز ماه مبارک) که برای سرآمدان قرآنی نیزروزانه صورت می گیرد،انجام خواهد شد. همچنین ارسال روزانه سئوال تا سی روز برای مجموعه همکاران تحت عنوان شکوفه های ایمان جهت شکوفایی معنوی و مطالعه ادعیه در این ماه صورت می گیرد که به نفرات برتر از بین همکاران ایثارگر و همکاران غیرایثارگر در دو گروه به قید قرعه هدایایی اختصاص خواهد داد.

داوطلب با اشاره به برنامه های آتی معاونت فرهنگی اظهار داشت: همایش قرآنی به منظور تجلیل از برترینهای قرآنی و راه یافتگان به مرحله کشوری است که در 11 تیر 94 مصادف با تولد پر شکوه امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار خواهد شد.

از دیگر برنامه های معاونت فرهنگی برگزاری کلاس رفع اشکال توسط یکی از اساتید قرآن به منظور بالابردن سطح تجوید در قاریان و حفاظ راه یافته به مرحله کشوری خواهد بود.