آرشیو دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴، شماره ۸۴۲۳
شهرستان ها
۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر: در صورت تامین اعتبارات لازم، آمادگی نوسازی سالانه 500 کیلومتر شبکه روستایی استان بوشهر را داریم

بوشهر خبرنگار رسالت: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: در صورت تامین اعتبارات لازم، آمادگی نوسازی سالانه 500 کیلومتر شبکه روستایی استان بوشهر را داریم.

روح الله طاهریان پور در نشست خبری با خبرنگاران افزود: هم اکنون حدود 1500 کیلومتر از 5 هزار کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آبرسانی روستایی استان فرسوده و نیازمند بازسازی فوری است.

وی اظهار داشت: محدودیت های اعتباری باعث شده نتوانیم تمامی این خطوط و شبکه ها را نوسازی کنیم اما علیرغم محدودیت های مالی در سال گذشته حدود 300 کیلومتر از خطوط با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان نوسازی شده و توسعه یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: امسال با افق اعتبارات دیده شده در اعتبارات تصویبی این شرکت آمادگی نوسازی 500 کیلومتر از این خطوط را داریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر بیان کرد: اولویت اجرای پروژه ها مربوط به بازسازی و نوسازی خطوط آب در روستاهایی است که بحران آب دارند که می توان به روستاهای بنه گز، کره بند و روستاهای شمال دشتستان اشاره کرد.