آرشیو پنجشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴، شماره ۵۹۷۹
اقتصادی
۶

خبرهای کوتاه

مصوبه ای برای افزایش قیمت صادر نشده است

محمدرضا هاتفی نایب رئیس کانون صنایع غذایی با بیان اینکه تولیدکنندگان کالاهای اساسی درخواست افزایش 6 درصدی قیمت محصولاتشان را به دولت ارائه کرده اند نه بیشتر، گفت: هنوز افزایش قیمتی در این بخش مصوب نشده و در عین حال برای افزایش قیمت کالاهای غیراساسی نیز محدودیت 6 درصدی تعیین شده است.

کم شدن سود اصناف به معنای رکود اقتصاد نیست

علی عسکری رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه کم شدن سود اصناف به معنای رکود اقتصاد نیست، گفت: 90 درصد برگه تشخیص مالیات سال 92 اصناف صادر شده است.

وام بافت های فرسوده سر و سامان می گیرد

مدیرکل دفتر توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی کشور گفت: تلاش داریم با تشکیل کارگروه ویژه با بانک مرکزی، از طریق منابع بانکی یا سایر منابع در اختیار دولت به مساله وام های بانکی بافت های فرسوده سر و سامان بدهیم. نریمان مصطفایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قرار است سالانه 300 هزار واحد مسکونی نوسازی شود.

مدیر عامل جدید بورس کالامعرفی شد

در نخستین جلسه هیات مدیره جدید بورس کالا، اعضا پس از بررسی های لازم حامد سلطانی نژاد را به عنوان سومین مدیر عامل بورس کالاانتخاب کردند.

کاهش قیمت موادغذایی در صورت آزاد سازی نرخ

مشاور عالی کانون انجمن های صنفی صنایع غذایی از کاهش قیمت موادغذایی با رفع تحریم ها در صورت آزادسازی قیمت خبر داد.

علی شریعتی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه حذف تحریم ها باعث کاهش قیمت تمام شده می شود، اظهار کرد: در واردات نیز شاهد کاهش هزینه ها هستیم و از سوی دیگر در حوزه صادرات هم انتقال پول راحت تر صورت می گیرد که همه این ها باعث ایجاد رونق می شود.