آرشیو دوشنبه ۵ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۱۵
ورزشی - اخبار کشور
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

صادقی: بازیکنان حاشیه دار روی جلد روزنامه ها هستند

ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا با حضور در مراسم تقدیر از برترین بازیکنان لیگ برترو پس از انتخاب به عنوان بازیکن اخلاق گفت: متاسفانه در ایران به بازیکنانی که کمتر حاشیه دارند کمتر پرداخته می شود و بازیکنان حاشیه دار روی جلد روزنامه ها هستند. این نوعی تبلیغ منفی برای فوتبال است. من معتقدم که علی عزتی کاپیتان بااخلاق نفت تهران و قاسم حدادی فر می توانستند اکنون به جای من باشند و جایزه بازیکن اخلاق را بگیرند.

آخرین اخبار نقل وانتقالات

*سعید دقیقی مهاجم فصل گذشته پیکان، پس از توافق با مسئولان باشگاه گسترش فولاد قرارداد خود را به مدت یک سال با این تیم در هیئت فوتبال استان تبریز ثبت کرد.

*ایمان صادقی دروازه بان فصل گذشته ملوان بندرانزلی ظهر دیروز با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد سه ساله ای را با سرخپوشان به امضاء رساند.

*امیرحسین صادقی پس از عدم حضور در لیست پرویز مظلومی با پرداخت مبلغ رضایت نامه اش از این تیم جدا شد و با قرار دادی یک ساله به باشگاه صبای قم پیوست. صادقی به جای پرداخت مبلغ رضایت نامه از 350 میلیون طلبی که از استقلال داشت گذشت تا رضایت نامه اش را دریافت کند.

*محمد انصاری مدافع فصل گذشته فجرسپاسی دیروز قرارداد خود را به مدت دو سال با پرسپولیس در هیئت فوتبال ثبت کرد.

*یعقوب کریمی دیروز پس از جلسه طولانی که با خلیلیان مدیرعامل سپاهان داشت با این باشگاه به توافق رسید و قراردادش را با این تیم فسخ کرد.کریمی دیشب به تهران بازگشت تا بتواند امروز قراردادش را با استقلال ثبت کند.

*هاشم بیک زاده مدافع ملی پوش تیم استقلال دیروز پس از صحبت با پرویز مظلومی و بهرام امیری به صورت توافقی از استقلال جدا شد. این در حالی است که در مذاکرات انجام شده باشگاه استقلال به او ابراز نیاز کرده بود اما بیک زاده از استقلال جدا شد. او هم دیروزبا قراردادی یک ساله به تیم صبای قم پیوست.