آرشیو چهارشنبه ۷ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۵۸
سیاست
۷

منهای پایتخت

تشییع پیکر یک مدافع حرم در قم

فارس؛ قم: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید سید محمد موسوی ناجی از شهدای مدافع حرم، عصر دیروز از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد. شهید موسوی ناجی، دوشنبه هفته گذشته پس از آنکه خودروی حامل وی و جمعی از مدافعان حرم در مسیر فلوجه به بیجی مورد تیراندازی گروه های تکفیری قرار گرفت، به شهادت رسیدند.

یک روز خادمی ملت

بسیج نیوز: در اردوی جهادی منتظران خورشید، که در روستاهای بخش مرکزی استان قم برگزار شد، جمعی از مسئولان عالی بسیج نیز حضور یافتند. در این اردو که طرح «خادمی ملت» نام گرفته بود، معاونان و مسئولان اقشار تخصصی بسیج همراه با جهادگران، دیوار منزل یک پیرزن روستایی را ساخته و این پروژه را افتتاح کردند. سردار سلیمانی (مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج) سردار یزدانی (معاون تربیت بدنی بسیج) سردار مهدوی نژاد (فرمانده سپاه استان قم) و سردار آذرنوش (مسئول سازمان بسیج ورزشکاران) ازجمله مسئولان حاضر در این خدمت رسانی بودند. همچنین در پروژه فوق که متعلق به مادر جانباز 70 درصد اعصاب و روان بود، مسعود بصیری (مسئول سازمان بسیج رسانه) حمیدرضا زندی (مسئول سایبری بسیج) و اسماعیل احمدی (معاون روابط عمومی بسیج) در زمره خادمان این طرح ارزنده بودند. گفتنی است بسیج طرح «خادمی ملت» به زودی با حضور سایر مسئولان عالی بسیج در دیگر اردوهای جهادی کشور اجرا می شود.

دعوت به تقویت همدلی ملت و دولت توسط امام جمعه اردبیل

تسنیم؛ اردبیل: آیت الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل گفت: امامان جمعه برای تقویت همدلی و وحدت در بین مردم استان اردبیل تلاش می کنند و در این حوزه نقش تاثیرگذاری دارند. او افزود: امامان جمعه استان با درک مناسب انتظارات مقام معظم رهبری آماده همکاری همه جانبه با برنامه های اجرائی دولت در استان هستند و در این حوزه می توانند مردم را نیز در همگامی با سیاست های دولتی و هم زبانی و همدلی با دولت ترغیب کنند.