آرشیو چهارشنبه ۷ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۱۷
ورزشی - اخبار کشور
۹

3 هزار نفر در سومین جشنواره سراسری وبلاگ نویسی قرآنی شرکت کردند

دبیر جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی از شرکت سه هزار وبلاگ نویس در سومین جشنواره سراسری وبلاگ نویسی قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز علی پیروزمنش در نشست شورای سیاست گذاری این جشنواره با اشاره به استقبال قابل توجه وبلاگ نویسان سراسر کشور از این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره برای نخستین بار در کشور با محوریت قرآن برگزار می شود که امسال نسبت به دو دوره گذشته شاهد استقبال چشمگیر فعالان عرصه سایبری هستیم.

وی با بیان این که یک هزار و 680 وبلاگ در نخستین دوره و 2 هزار و 680 وبلاگ در دومین دوره جشنواره قرآنی شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: داوری مرحله نخست یا همان غربال گری اولیه سومین جشنواره صورت گرفته است. و داوری مراحل فنی، محتوایی و نهایی نیز از دیروز آغاز و ظرف سه هفته آینده به اتمام خواهد رسید و کمیته داوران که متشکل از اساتید، صاحب نظران و اندیشمندان در عرصه های مختلف هستند از میان حدود هزار وبلاگ؛ برگزیدگان را انتخاب خواهند کرد.

دبیر سومین جشنواره سراسری وبلاگ نویسی قرآنی با بیان این که در بخش ویژه جشنواره 64 وبلاگ به زبان غیرفارسی به مرحله داوری نهایی راه یافته اند، ادامه داد: 371 وبلاگ متنی، 107 وبلاگ متنی آموزشی، 219 وبلاگ متنی، علمی و پژوهشی، 117 وبلاگ اطلاع رسانی و 105 وبلاگ هنری به بخش داوری نهایی راه یافته اند.

علی محرمی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این نشست با تشریح برنامه های ویژه اختتامیه جشنواره اظهار داشت: تجلیل از فعالان و پیشکسوتان قرآنی سراسر استان، چاپ ویژه نامه، برپایی نمایشگاهی از آثار برگزیده و تولید نماهنگ چند رسانه ای از روند برگزاری جشنواره جزو برنامه های پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره روز 16 شهریور ماه سال جاری از ساعت 17 در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار می شود.