آرشیو پنجشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۵۹
حوادث
۱۳

رخداد

دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت از طلافروشی

اعضای باند خانوادگی سرقت از طلافروشی ها دستگیر شدند. سرهنگ علی اکبر اژدری، فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد، دراین باره بیان کرد: دو زن حدودا 30 و 20ساله به همراه دو کودک اقدام به سرقت از طلافروشی ها می کردند. این دو زن با سرگرم کردن فروشنده، دو کودک را پشت دخل مغازه می فرستادند و پول و طلاها را سرقت می کردند. وی افزود: چندین مورد سرقت به این شیوه گزارش شده بود که درنهایت با پیگیری پلیس و تحقیقات انجام شده، دو زن در یکی از طلافروشی ها دستگیر شدند. اژدری تصریح کرد: ماموران پس از تحقیقات اولیه به خودرویی در نزدیکی طلافروشی مشکوک شدند و دو نفر دیگر نیز بازداشت شدند. وی بیان کرد: متهمان پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کردند و معلوم شد اعضای این باند فامیل هستند و سرقت ها به صورت خانوادگی انجام می شد.

6 کشته در تصادف زنجیره ای

رئیس هلال احمر شهرستان تفت در استان یزد از کشته شدن شش نفر و مصدومیت چهار نفر دیگر در تصادف زنجیره ای سه دستگاه تریلی، یک دستگاه بنز و یک دستگاه مزدا در جاده تفت به دهستان دهشیر خبر داد. جلیل کهدویی اظهار کرد: این حادثه ساعت 22 سه شنبه در کیلومتر 45 جاده تفت به دهشیر رخ داد و نجاتگران پست امداد و نجات جاده ای تفت به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: پس از حضور نجاتگران در محل، اعلام شد حادثه سنگین و به گروه های امدادی بیشتری نیاز است و از همین رو دو گروه دیگر نیز به محل اعزام شدند. رئیس جمعیت هلال احمر تفت ادامه داد: نجاتگران در عملیات امدادرسانی، که چهار ساعت طول کشید، مصدومان را به بیمارستان اعزام کردند.

مرگ کارگر ایرانی در کردستان عراق

یک کارگر ساختمانی ایرانی که در اقلیم کردستان عراق دچار حادثه کار شده بود، به علت شدت مصدومیت جان خود را از دست داد. به گزارش خبرگزاری آنا، پیام لطفی، کارگر اهل سنندج، در اربیل کردستان عراق به کار ساختمانی مشغول بود. این کارگر حین کار دچار برق گرفتگی شد و سقوط کرد که این دو حادثه باعث ضربه مغزی او شد.