آرشیو پنجشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۵۹
دیپلماسی
۷

منهای پایتخت

ایجاد مدرسه بسیج در بوشهر

فارس؛ بوشهر: حمید خرمدل، جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از ایجاد مدرسه بسیج برای ارائه بهتر آموزش های علمی، فرهنگی و دینی خبر داد و گفت: در نظر داریم با همکاری فرمانداری و آموزش وپرورش هرچه سریع تر این کار را انجام دهیم. او با بیان اینکه کلاس هفتم تا پایان دبیرستان در طرح آیه های تمدن کنکور بدون هزینه برگزار می شود، اضافه کرد: در کلاس های آیه های تمدن بهترین کتاب ها برای دانش آموزان تهیه می شود. او ضمن انتقاد از رتبه پایین کنکور استان بوشهر در سطح کشور گفت: زیبنده مردم بوشهر نیست که در رتبه های پایین مسابقات علمی و کنکور باشد. او با بیان اینکه اگر امروز سپاه و قرارگاه خاتم به شدت موردهجمه دشمنان است به خاطر عمده خدماتی بوده که به مردم ارائه می دهند، ادامه داد: این خدمات بدون هیچ چشمداشت و هزینه به مردم صورت می گیرد.

سفر قریب الوقوع جهانگیری به گلستان

باشگاه خبرنگاران؛ گرگان: استاندار گلستان به منظور انجام هماهنگی های لازم برای سفر قریب الوقوع جهانگیری و هیات همراه به استان، با معاون هماهنگی معاون اول رئیس جمهوری دیدار و گفت وگو کرد. حسن صادقلو در دیدار با ویسه، معاون هماهنگی معاون اول رئیس جمهوری، برخی طرح های نیمه تمام استان که نیاز به حمایت دولت برای تکمیل دارند را تشریح کرد. اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری و هیات همراه، برای افتتاح چند پروژه و بازدید از مناطق آشوراده و اینچه برون به زودی به استان گلستان سفر می کنند.

آمادگی فنلاند برای سرمایه گذاری در شهرری

ایرنا؛ شهرری: «هری کمراینن» سفیر کشور فنلاند در سفر به شهرستان «ری» گفت: کشورش برای سرمایه گذاری در حوزه محیط زیست و تصفیه آب در بخش فشافویه شهرستان ری آمادگی کامل دارد. او ضمن دیدار از شهرک صنعتی و مراکز توریستی شهر حسن آباد، افزود: ظرفیت ها و قابلیت های موجود در ایران موجب اتصال و ارتباط بین این کشور و فنلاند در موضوعات مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.