آرشیو پنجشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۱۸
ورزشی - اخبار کشور
۹

خواندنی از ورزش ایران

*حامد حدادی به طور رسمی با تیم بسکتبال سیچوان چین قرارداد امضا کرد تا سومین سال حضورش در لیگ این کشور و دومین حضورش در این تیم را تجربه کند.حدادی دو فصل قبل نیز پیراهن این تیم را بر تن کرده بود و برای دومین بار با سیچوان در لیگ بسکتبال چین به میدان خواهد رفت.

*در چهارمین روز از مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا - اقیانوسیه در قزاقستان، علی صادق زاده نماینده کشورمان در دسته 107 کیلوگرم به نشان طلای بخش آسیا و نشان نقره بخش آزاد دست یافت. صادق زاده در حرکت اول وزنه 228 کیلوگرم را با موفقیت بالای سر برد و در حرکت دوم نیز وزنه 234 کیلوگرم را مهار کرد. صادق زاده در رقابتی تنگاتنگ با حریف آذربایجانی خود، وزنه 242 کیلوگرمی را انتخاب کرد که در حرکت سوم از مهار آن بازماند و عنوان قهرمانی بخش آسیا و نایب قهرمانی بخش آزاد را بدست آورد.

*همزمان با روز المپیک و معلولان در هفته المپیک و ورزش های همگانی، با حضور بیش از 200 نفر از ورزشکاران معلول، جشنواره تفریحی ورزشی در موسسه خیریه عمل برگزار شد.در این جشنواره که با همت هیئت ورزش های همگانی استان تهران و حمایت فدراسیون ورزش های همگانی برگزار شد، برنامه های متنوعی از جمله مسابقه بهکاپ، ورزش صبحگاهی، مسابقات مختلف ورزشی و انجام بازی های سرگر م کننده به انجام رسید.

*تیم والیبال جوانان ایران برای برگزاری اردوی آماده سازی برون مرزی و چند دیدار تدارکاتی و دوستانه بامداد دیروز با 13 بازیکن راهی بلغارستان شد. مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر جهان از 20 شهریورماه امسال به میزبانی مکزیک آغاز می شود و تیم والیبال جوانان ایران خود را برای این رقابت ها آماده می کند.