آرشیو شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۱۹
شهرستان ها
۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان: محصولات تولیدی کرمان فاقد برند ملی است

کرمان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان مس، پسته، خرما و زغال سنگ دنیا به شمار می رود، اما برای هیچ یک از این محصولات برند ملی نداریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اعلام این خبر در همایش منطقه ای «جنوب شرق کشور تحت عنوان توسعه بازار و برندسازی در بخش تعاون که در شهر کرمان برگزار شد افزود: استان کرمان با 2 هزار و 117 تعاونی ثبت شده و 5 هزار و 132 تعاونی فعال رتبه ششم کشور را در بخش تعاونی ها دارد.

رضا اسماعیل پور گفت: امیدواریم با تلاش همکاران بتوانیم رتبه کرمان در بخش تعاونی ها را حفظ کنیم و آن را ارتقا دهیم، زیرا فقط 13 تعاونی توانسته در سطح ملی برندسازی کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان ادامه داد: 50 هزار نفر در بخش تعاونی های کرمان مشغول به کار هستند و 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش تعاون استان داریم.

اسماعیل پور تاکید کرد: کرمان دارای ظرفیت های معدنی، کشاورزی و صنعتی است و یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان مس، پسته، خرما و زغال سنگ دنیا به شمار می رود، اما در هیچ یک از این موارد برند ملی نداریم و جایگاه تولیدات استان را نتوانسته ایم در کشور مشخص و روشن کنیم.