آرشیو شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۵۴۲
استان
۱۸

کوتاه

اشتغال زایی برای 5 هزار نفر در دماوند

دنیای اقتصاد، شرق ستان تهران، محسن عسکری: مدیر شهرک های صنعتی دماوند از اشتغال زایی 5 هزار نفر در این شهرک ها خبر داد و گفت: در شهرک صنعتی وادان، 275 قطعه زمین برای واگذاری به واحدهای صنعتی پیش بینی شده است.

علیرضا جعفری با اشاره به زیرساخت های شهرک صنعتی شماره 2 دماوند اظهار کرد: مراحل راه اندازی شبکه آب و فاضلاب، برق و گازرسانی این شهرک صنعتی در حال اتمام است و اگر در بحث تغییر کاربری ها به نتیجه برسیم، واگذاری زمین ها آغاز می شود.

وی با اشاره به خدمات گازرسانی به این شهرک صنعتی افزود: در این زمینه، توافق خوبی با مسوولان استان داشته ایم و اگر اداره گاز به تعهدات خود عمل کند، خدمات گازرسانی این شهرک تا پایان سال جاری به اتمام می رسد و واحد های صنعتی از گاز بهره مند می شوند.

مدیر شهرک های صنعتی دماوند با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرک صنعتی شماره 2 که در منطقه وادان قرار دارد، بیان کرد: مساحت این شهرک صنعتی190 هکتار است که در صورت تکمیل آن 4 هزار نفر اشتغال زایی مستقیم به خصوص برای جمعیت روستاها ایجاد خواهد شد.

اعزام هیات تجاری – بازاریابی خراسان شمالی به افغانستان

دنیای اقتصاد، بجنورد، فاطمه برزگر: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی از اعزام هیات تجاری – بازاریابی به افغانستان در نیمه دوم مرداد خبر داد.

محمد صمدی گفت: به منظور افزایش تعاملات تجاری با افغانستان، هیات تجاری و بازاریابی این استان به افغانستان اعزام می شوند. وی هدف از اعزام این هیات را مطالعه بازار و امکان سنجی برای توسعه صادرات غیرنفتی و مبادلات تجاری فیمابین با افغانستان اعلام کرد.

صدور پروانه بهره برداری کارخانه آسفالت شهرداری کرج

دنیای اقتصاد، البرز، رسول باقری: مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از اخذ پروانه بهره برداری کارخانه آسفالت این سازمان از وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی سلطانی مقدم با اعلام این خبر افزود: با اخذ پروانه بهره برداری، کارخانه آسفالت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج با ظرفیت تولید سالانه 600 هزار تن آسفالت در 3 نوبت کاری آغاز به کار می کند.