آرشیو شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۵۴۲
بیمه
۱۹

دبیرکل سندیکای بیمه گران:دیدگاه های وزیر اقتصاد نقطه اتکای نقشه راه صنعت بیمه است

گروه بنگاه ها: در جلسه اخیر شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران، بر ضرورت مشارکت همه اعضا در تدوین برنامه ششم توسعه و استفاده از ظرفیت های بیمه مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، دولت و مجلس شورای اسلامی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی سندیکای بیمه گران، علی اکبر اولیاء در این جلسه با اشاره به دیدگاه های مثبت وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص صنعت بیمه گفت: این دیدگاه ها و همگام با آن برنامه ششم توسعه، چراغ راه صنعت بیمه را روشن کرده و باید از این ظرفیت های ایجاد شده در راستای ارتقای جایگاه صنعت بیمه به درستی استفاده کرد. دبیر کل سندیکای بیمه گران، بر ضرورت تداوم تعامل با بیمه مرکزی، دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت:

برای پیشبرد اهداف صنعت بیمه کشور، همدلی و همراهی سایر ارگان ها نیز نیاز است. در ادامه با توجه به ضرورت صیانت از حقوق مردم، کنترل تقلبات و بهره گیری از مزایای فناوری اطلاعات به ویژه سیستم های تلفن همراه، ظرفیت سازی توسط شرکت های بیمه و فراهم کردن زیرساخت ها از سوی سندیکای بیمه گران در دستور کار قرار گرفت. در جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران، موضوعاتی چون پرهیز از ارائه تخفیفات غیرفنی از سوی برخی شرکت های بیمه، کاهش ریسک سرمایه گذاری و بررسی دریافت مبالغ مازاد بر 10درصد عوارض مفاد بند (ب) ماده (37) قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.