آرشیو شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۵۴۲
بانک و بیمه
۱۲

بیمه پاسارگاد غرامت بیمه تکمیلی حادثه دو سپرده گذار بانک پاسارگاد را پرداخت

گروه بنگاه ها: به دنبال اجرای طرح بیمه سپرده گذاران بانک پاسارگاد، شرکت بیمه پاسارگاد در قبال پوشش بیمه تکمیلی حادثه دو تن از سپرده گذاران بانک پاسارگاد، غرامت فوت بیمه تکمیلی را طی مراسمی به بازماندگان ایشان پرداخت کرد.

بنابراین گزارش، بانک پاسارگاد با انگیزه پشتیبانی و حمایت از مشتریان خود و تحقق شعار «مشتری ذات بانک است» با همکاری بیمه پاسارگاد، بسته بیمه ای جامعی را متناسب با مبلغ و مدت سپرده آنان ارائه می کند. در این طرح، کلیه سپرده گذاران حقیقی که دارای سپرده بلندمدت بیش از یک سال باشند، تحت پوشش بیمه تکمیلی حادثه (فوت ناشی از غیر حادثه) قرار دارند. این بیمه نامه سپرده گذارانی را که سن آنها کمتر از 75 سال باشد، معادل مبلغ سپرده خود تا یک میلیارد ریال تحت پوشش خطر فوت قرار می دهد.

این گزارش می افزاید: پیش از این نیز بیمه پاسارگاد خدمات ممتاز دیگری را به سپرده گذاران با هزینه بانک پاسارگاد ارائه داده است. بیمه حادثه در طول شبانه روز و در کلیه نقاط جهان به میزان مبلغ سپرده – پرداخت خسارت حداکثر تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برای فوت ناشی از حادثه، بیمه هزینه های درمان بستری بیمارستانی ناشی از حادثه به میزان 10 درصد مبلغ سپرده- پرداخت خسارت حداکثر تا 150میلیون ریال، بیمه آتش سوزی منزل مسکونی سپرده گذاران به میزان یک سوم مبلغ سپرده در روز قبل از حادثه– پرداخت خسارت تا سقف 500 میلیون ریال و تخفیف ویژه بیمه بدنه اتومبیل سپرده گذاران از جمله امتیازاتی است که به تمامی سپرده گذاران با هر نوع سپرده و موجودی ارائه شده است.