آرشیو شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۱۹
ورزش
۱۸

ملی پوش هندوراس در پرسپولیس

پرسپولیسی ها هرچند خیلی دیر، اما سرانجام موفق شدند یک مهاجم نوک به تیمشان اضافه کنند، مهاجمی از تیم ملی هندوراس به نام جری بن سون که با قراردادی یک ساله رسما به عضویت پرسپولیس درآمد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، جری بن سون با نام کامل جری ریکاردو بن سون بودن، متولد شهر سانتاروزا، مهاجم 28 ساله تیم ملی هندوراس که در عضویت تیم ملی المپیک این کشور نیز بود با سابقه بیش از 50 بازی ملی پس از شرکت در تست های پزشکی باشگاه پرسپولیس مورد تائید قرار گرفت و از هفته دوم می تواند در مسابقه پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در اهواز به میدان برود. بن سون پس از امضای قرارداد با پرسپولیس گفت: وقتی فهمیدم پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران و آسیاست، مشتاق شدم به ایران سفر و با این باشگاه مذاکره کنم.

او درباره سابقه بازی خود افزود: یک فصل کامل را در تیم بلگرانو آرژانتین بودم که در لیگ برتر آرژانتین حضور داشت و توانستیم مقام چهارم را کسب کنیم. در مسابقات کونکاکاف همراه با تیم ملی هندوراس حضور داشتم و با تیم های آمریکا، پاناما و هائیتی بازی کردیم و روز 14 جولای آخرین بازی ما در این مسابقات برگزار شد. بعد از آن به هندوراس برگشتم و روز سه شنبه از لایپزیگ به کلن و سپس به تهران آمدم. بن سون مدعی شد. غیر از پرسپولیس از ترکیه، روسیه و لیگ MLS آمریکا نیز پیشنهاد داشتم، اما وقتی از شور و هیجان هواداران این تیم باخبر شدم به انتخابم رسیدم.