آرشیو شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۱۹
ورزش
۱۸

لیلارجبی: برای درخشش در جهانی تلاش می کنم

رکوردار پرتاب وزنه بانوان ایران تاکید کرد، با وجود این که هنوز از بند مصدومیت رها نشده است اما در رقابت های جهانی تلاش خواهد کرد بهترین نتیجه را کسب کند.

لیلارجبی که چندی پیش در رقابت های بین المللی قزاقستان موفق شد ورودی المپیک ریو را کسب کند بتدریج خود را آماده پرتاب در پیکارهای جهانی می کند، درباره مسابقات جهانی چین به ایسنا گفت: تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه در چین انجام می دهم، اما مشکل آسیب دیدگی من کاملابرطرف نشده است و بسیاری از تمرینات را هنوز نمی توانم انجام بدهم و گاهی درد دارم. با این حال برای بالابردن رکوردم در مسابقات جهانی تلاش می کنم. برنامه این ر قا بت ها نیز کمی فشرده است و صبح خیلی زود باید در مسابقه مقدماتی شرکت کنیم که این کار را دشوار می کند.

پرتابگر وزنه تیم ملی د و و مید ا نی بانوان با تاکید بر این که تمام ورزشکاران حاضر در المپیک به فکر کسب بهترین نتیجه هستند، اظها ر کرد: هر ورزشکاری تلاش می کند در بازی های المپیک نتیجه خوبی بگیرد، من هم همین طور. در فاصله یک سال مانده تا آغاز این بازی ها موفق به کسب سهمیه شده ام و می توانم با خیال راحت در این مدت تمرین کنم. الان سهمیه المپیک کسب شده و امیدوارم امکانات بهتری در اختیارم قرار بگیرد تا پیشرفت کنم.

او افزود: این امید وجود دارد که ما در المپیک به مراحل بالاصعود کنیم. در دوره گذشته که پرتاب وزنه سطح بسیار بالایی داشت با رکورد 18متر و 30 سانتی متر پرتابگران فینالیست می شدند.

او درباره به کارگیری مربی خارجی نیز گفت: برای به خدمت گرفتن مربی خارجی تصمیمی ندارم، زیرا مربی خوبی وجود ندارد که به ایران بیاید. اگر هم مربی باکیفیتی پیدا شود، هزینه آن زیاد است و نمی تواند این اتفاق بیفتد. همین که بتوانم در کمپ های خارجی شرکت کنم، کمک خوبی خواهد بود.