آرشیو شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۱۹
ورزش
۱۸

برای موفقیت در این فصل نیاز به تلاش دوچندان است

شهباززاده: می توانستم گل های بیشتری بزنم

ستاره روز نخست لیگ پانزدهم، سجاد شهباززاده بود. شماره 10 آبی ها که فصل گذشته با زدن 12 گل در 30 بازی، بهترین مهاجم تیمش بود، لیگ پانزدهم را با زدن 2 گل رویایی شروع کرد تا فعلابا میانگین هر 45 دقیقه یک گل، 5 برابر بهتر از فصل گذشته اش باشد که در هر 220 دقیقه یک گل زده بود.

نظرت درباره بازی نخست استقلال چه بود؟

با توجه کمبود های تیم و در نبود چند بازیکن فکر می کنم نمایش خوب و تماشاگرپسندی اجرا کردیم. بازی های ابتدای فصل همیشه سختی های خاصی دارد، ولی خوشحالم که سه امتیاز این دیدار را در روزی که موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم، کسب کردیم.

فکر می کردی در همین بازی نخست دو بار گلزنی کنی؟

به هر حال من برای موفقیت استقلال تلاش خودم را می کنم. من از ابتدای تمرینات حضور داشتم و شرایط بدنی و آمادگی خوبی دارم که البته برای بهتر شدن نیز تلاش خواهم کرد. در بازی با سیاه جامگان هم موقعیت هایی بود که توانستم با کمک دیگران تبدیل به گل کنم. هر چند موقعیت های دیگری نیز در اختیار داشتم که می توانستم گل های دیگری بزنم. امیدوارم در بازی های پیش رو و با تمرکز بالاتر، بتوانم گل های بیشتری به ثمر برسانم.

آینده استقلال را در لیگ پانزدهم چطور ارزیابی می کنی؟

فصل بسیار سختی پیش روی ماست و نباید بعد از این برد از کار کردن دست بکشیم. برای موفقیت در این فصل نیاز به تلاشی دوچندان است. همان طور که آقای مظلومی گفت تیم ما هنوز کار دارد و من هم معتقدم که تیم هنوز نیاز به شرایط بهتری دارد. با یک بازی نمی شود در مورد آینده حرف زد. بازی های سختی پیش روی ماست و باید خود را برای این دیدار ها آماده کنیم.