آرشیو شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۱۹
اقتصاد - جهان
۱۱

فهرست طولانی انتظار برای سوئیت هوایی 105 میلیون تومانی

عماد عزتی
منبع: بلومبرگ/ 28 جولای 2015

یکی از سیاست های جدید جذب مسافر در خطوط هوایی بین المللی، استفاده از خدمات هرچه لوکس تر برای مسافران خاص بین المللی است. هرچند این سیاست با توجه به رکود اقتصادی در برخی کشورها چند سالی مورد توجه ایرلاین ها نبوده، اما اخیرا یک شرکت هواپیمایی اماراتی با استفاده از تقاضای موجود، اقدام به راه اندازی سوئیت سه اتاقه اختصاصی در یکی از مسیرهای بین المللی خود کرده است.

جیمز هوگان، مدیر ارشد اجرایی این شرکت هوایی در ایالات متحده آمریکا می گوید: این خدمات ویژه، ماه سپتامبر سال جاری میلادی (مرداد شهریور) در مسیر هوایی ابوظبی به نیویورک راه اندازی خواهد شد و حداقل هزینه استفاده از خدمات آن برای متقاضی 32 هزار دلار (معادل 105 میلیون تومان) است.

این مقام ارشد هواپیمایی الاتحاد می افزاید: خدمات اختصاصی از جمله مهماندار و پذیرایی بیست و چهار ساعته در این سوئیت در سالن هواپیمای ایرباس A380 تدارک دیده شده است. هوگان درباره پیش فروش بلیت این سوئیت هوایی تصریح می کند: این شرکت هواپیمایی برای راه اندازی این خدمات از هفته گذشته اقدام به ارائه کلیپ کاملی از امکانات و تجهیزات سوئیت یادشده در وبسایت خود کرده که طی این مدت، استقبال برای رزرو بیش از حد انتظار ما بوده و دست کم تا سه ماه پس از برقراری این خدمات، بلیت ها پیش فروش شده است.

دیگر ایرلاین های ارائه دهنده پرواز در مسیر یاد شده در بهترین شرایط دارای کابین های خصوصی دونفره هستند و قیمت بلیت برای استفاده مسافران در کلاس عادی پرواز از 1225 دلار آغاز می شود، درحالی که قیمت بلیت این سوئیت، 32 هزار دلار تعیین شده است.